Reviews over Saint-Rhémy-en-Bosses

Prima hotel!

antoinette_wagelaar,
    21-8-2012

We hebben drie nachten doorgebracht in dit hotel en dat is heel goed bevallen. Het ligt niet echt op loopafstand van het kleine centrum maar wat hoger en daarom een meer dan fantastisch uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaar, heel attent en behulpzaam. Kreeg op mijn verjaardag zelfs een taart aangeboden! Het restaurant wordt ook door niet-hotelgasten bezocht en je kunt er heerlijk eten, maar een eenvoudige kaart voor een snelle hap is er niet. Kamers groot en schoon. Mooi wandelgebied. Ik zou er zeker nog eens naar toe gaan! Vooral geschikt voor stellen, iets minder voor gezinnen met kleinere kinderen wat mij betreft.