Hotel Casale

3 reviews over Hotel Casale

Nigdy wiecej

Andrzej
8-3-2011

Remont generalny natchmiast: brudne łatane tapety, zapowietrzające się kaloryfery, nieszcelna stolarka okienna, krótkie okresy włączania ogrzewania, szef hotelu to równocześnie: hydraulik. mechanik, kelner i nie wiadomo co jeszce,

Koszmar

Grazyna
7-3-2011

Hotel Casale nie zasługuje na miano hotelu.Hotel przypomina jedynie recepcja i jadalnia( ale papierowe obrusy) Pokoje z tapetą sprzed kilkudziesięciu lat, brudną połataną poplamioną i podartą (pok. 304). Ogrzewanie działa po przyjściu właściciela z narzędziami, podarte koce, smród pleśni z szafek ( pok. 101)brak napięcia w gniazdkach w łazienkach.Pourywane suszarki.Z sedesu korzysta się bokiem , w łazience 1 wieszak na 1 ręcznik, brak wieszaków na kurtki narciarskie

Jeśli tylko masz szanse na inne miejsce to absolutnie nie korzystaj z usług tego pseudo hoteliku, w którym ceny są kosmiczne a dla obsługi jesteś intruzem, który ciągle coś chce; a to jeść a to pić. Komiczna sprawa właściciel jakby chciał żeby tylko dać mu spokój i nic od niego nie chcieć, obrażona na cały świat żoneczka ciągle naburmuszona. Ludzie toż to przypomina lata 80. Z daleka od tego miejsca

We hebben een aantal aanbieders voor Casale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casale in Saint Christophe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casale scoort een 1.67 uit 10 op basis van 3 reviews.