Géén boekingskosten

• Minder dan 1km van het centrum
Meer camping info

36 Reviews over Val di Rhemes

• 10Anita en Ron09-08-2020

Fantastisch mooie en schoon, fijn om te zijn.

Heel fijne ruime kamping, prachtige wandelomgeving. Schoon en zeer goede naleving van de Carona regels! Makkelijk betaalsysteem. Leuk barretje en een klein goed voorzien winkeltje. Alle voorzieningen zijn er. Ze zijn schoon en alles functioneert goed. Maar vooral de geweldige wandelmogelijkheden, de overweldigende natuur en het groot wild is vooral de reden dat we daar heel graag komen. Wij kunnen geen minpunten verzinnen. Soms kan het weer je wel verassen, daar moet je altijd goed alert op zijn. Het eigenaarsechtpaar, is heel vriendelijk en behulpzaam en altijd in de buurt als je ze nodig hebt. Ook nu met de Carona dreiging kun je daar zonder meer goed verblijven.

• 10Hennie en Piet10-08-2019

Topplek!

Geweldige camping in prachtig gebied. Ideaal voor wandelaars. Fijne, relaxte sfeer, precies wat nodig is voor actieve, ontspannen vakantie

• 9K29-07-2018

Fantastische camping in een fenomenaal gebied.

Fantastische camping, tussen bergen en watervallen. Op de camping is er een ontspannen en vriendelijke sfeer met respect voor de Italiaanse siësta. Eigenlijk net als de eigenaren vriendelijk en ontspannen.We hadden op weg naar de camping een botsing en waren flink geschrokken. We zijn echter zo fijn opgevangen door de eigenaren dat we snel onze vakantie konden vervolgen. De camping is van alle gemakken voorzien, schoon, elke dag verse bloemen in de toiletruimte (dat is bijzonder maar voegt ook echt iets toe aan de sfeer), 'n winkeltje, broodjes, dichtbij 'n fantastische pizzeria. We zijn naar de MontBlanc geweest, hebben prachtige wandelingen kunnen maken en ook het dierentuintje met de lokale dieren was leuk. Aosta met oude historie zijn we niet ingeweest maar dat komt misschien volgend jaar weer, want terug komen we vast en zeker.

• 9Fam. Holtrop25-07-2018

Fantastische camping, de beste in de regio.

Vanaf half juli hebben wij bijna twee weken op deze prachtige camping gestaan. De vriendelijke eigenaren hielpen ons een plaats naar onze zin te vinden. We wilden graag een plaats met veel zon en niet te dicht bij de bergrivier. Er zijn prachtige ruime plekken beschikbaar. De camping heeft een mooie natuurlijke ligging halverwege het dal. Je hebt het het gevoel midden in de natuur te staan. We hadden meerdere campings in de buurt vergeleken, maar dit dit is veruit de mooiste camping in de regio. Vanaf het eerste moment voelden we ons thuis en kregen we tips voor onze eerste wandelingen. Het sanitair is heel netjes en altijd schoon. Zelfs een bidet beschikbaar. Naast wandelen ook andere leuke uitstapjes te maken in de directe omgeving: bezoek historische Aosta, wintersportplaatsje Cogne, dorpje Valontey met botanische alpentuin, kasteel in Fenis en nog vele andere mogelijkheden.

• 8Hans22-06-2018

Prachtige omgeving, rust en heerlijk wandelen.

Prachtige omgeving, fijne, rustige en groene camping. De zeer vriendelijke campingeigenaren spreken ook Engels en Frans. Op de camping is tevens een beperkte voorraad levensmiddelen te koop. Voor een supermarkt moet je 20-30 minuten rijden. In Morgex vind je de Famila en in Aosta de Carrefour. Begin juni waren er nog veel restaurants gesloten, zo ook die in het dorpje. Voor een restaurant moet je dan ongeveer 10 minuten rijden naar Introd. Vanaf 13 juni zou het restaurant in het dorp open zijn. Je kunt prachtige wandelingen maken in de omgeving. Voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Richard20-09-2017

Wat een heerlijke plek

Dit was onze eerste keer in de Aosta. Na eerst een andere camping bekeken te hebben maar die te druk vonden reden we door naar camping Val de Rhemes. Toen we hier aankwamen hadden we meteen een goed gevoel. Prachtig zicht op de bergen, mooie plekken en prima en schoon sanitair. Je ziet dat de campingbaas met zorg en liefde zijn camping runt. De omgeving is perfect voor mooie wandelingen in de bergen waarbij veel natuurschoon te aanschouwen is. Wij hebben het geluk gehad veel steenbokken, gemzen en marmotten te zien. Op de camping veel speelattributen voor de kleintjes en net buiten de camping een gloed nieuwe speeltuin. Voor de wat oudere kinderen was er een tafeltennis en tafelvoetbal aanwezig. Voor echte tieners was er niet veel te doen. Enige nadeel was dat er niet een supermarkt dicht in de buurt was, daarvoor moest je echt naar de stad Aosta maar als je dat een beetje plande met de dagtripjes dan was dat prima te doen. Op de camping is wel een klein winkeltje met elke dag vers brood. Wij zullen zeker nog een keer terugkomen.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Peter van O25-08-2017

Perfect.

Ik heb tegen Jean Paul, de eigenaar, tijdens mijn vertrek gezegd dat ik een slechte recentie zou schrijven want het is een zo'n fijne rustige camping dat die zeker niet overspoeld mag worden door massa tourisme......maar Jean Paul stelde me gelijk gerust en gaf aan dat hij de camping kleinschalig wil houden. Dus wat ik eigenlijk zeg is dat het een geweldige camping is met heel vriendelijke eigenaars , ruimte , rust, natuur , geweldig gelegen. Ik ben hier in 2016 voor het eerst geweest voor slechts 1 week en dat beviel zo goed dat wij dit jaar voor 2 weken hier zijn geweest. Je kunt geweldige wandelingen maken in de omgeving, ontdek alle dalen van Gran Paradiso zou ik zeggen, en het tegenover de Camping gelegen restaurant heeft voor weinig geld heerlijk eten.Vergeet zeker pizzeria Avalon in Introd niet waar je op weg naar de camping voorbij komt... Geweldige streek, rust, natuur, en fijne Camping waar wij zeker terug gaan komen want de streek is zo mooi dat er nog genoeg te ontdekken valt en ook de lokale bevolking is erg vriendelijk waarschijnlijk omdat er hier absoluut nog geen sprake is van massa tourisme. Het weer kan wisselvallig zijn zoals vaak gebeurt in de bergen maar laat je dat vooral niet tegenhouden.

• 10Chris09-08-2017

Heerlijk!

Rustige en schaduwrijke camping gelegen in een prachtig dal met zeer veel wandelroutes in Gran Paradiso. Zeer schoon, met gezellige bar en winkeltje. Niet duur en zeer vriendelijke eigenaren! Met speeltuin naast de camping.

• 9Jenny06-08-2017

Wij gaan zeker terug.

We kwamen op deze camping terecht omdat hij veel goede resencies krijgt, nu hebben we dit zelf ervaren. De camping is perfect als je van flinke wandeltochten in de bergen houdt met de meest fantastische uitzichten. De eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk, sanitair en winkeltje perfect in orde. Doordat de camping hoog in een dal ligt is het er ook koel. Daarom kun je Savonds heerlijk binnen bij het barretje spelletjes doen en op grote kaarten je wandelroutes uitstippelen. Natuurlijk onder genot van een drankje, super gezellig! Wij gaan zeker terug want we waren nog lang niet klaar met deze prachtige omgeving en deze camping vormt daarvoor de ideale basis.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Rien Oerlemans23-07-2017

Fijne camping in een fantastische omgeving!

Prima camping! Zeer vriendelijke eigenaren. Zeer mooie omgeving om te wandelen! Serieus een camping die we nog een keer gaan bezoeken!

Camping Val di Rhemes info

Het complex