Hotel Etoile de Neige

ItaliëValle d'AostaPila

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Etoile de Neige voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 7 reviews
  • 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Etoile de Neige

• 8Marij Aanraad31-12-2015

Ondanks gebrek aan sneeuw prima vakantie

Super ontvangst door Angela en Allesandro. Serviceniveau is top! Ski's huren bij La Soletta, korting van uit het hotel en indien gewenst worden ze in het hotel geleverd en ook weer opgehaald. Ski lessen boeken kan gewoon in het hotel. Kids club was een welkome verrassing. Onze dochters zijn er elke dag geweest. Hotel ligt aan de piste (bij voldoende sneeuw ski je tot de deur). Naast het hotel vertrekt de chamole lift. Wij hebben de auto niet nodig gehad. Diner is prima en bij half pension echt niet duur. Ontbijt is wat minder naar hollandse maatstaven. Kamer is niet groot, maar goed te doen met kleinere kids.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 6m k26-02-2013

Hotel met mogelijkheden, maar niet benut

Prima ligging, mooie zonneterras, maar wordt niets mee gedaan. Toegankelijkheid naar de pisten kon met een simpele trap zoveel verbeterd worden. Het eten kon veel beter, 's ochtends oud brood en koude koffie. Super vriendelijk personeel. Bedden en kussens lagen niet lekker, douche zat veel schimmel. Prachtige locatie aan de piste, leuk cafeetje/restaurant naast het hotel. Met een paar makkelijke aanpassingen kan het een heel goed hotel zijn. Hotel was nu redelijk, maar zeker niet goed.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9fam. Mees14-08-2012

Voor een perfecte vakantie

We waren met de familie te gast in dit hotel dat op een kleine 1800m hoogte gelegen is. Het hotelpersoneel is uitermate vriendelijk en behulpzaam (spreken bijna allen vlot de franse taal) met als absolute uitschieter de baas die overal aanwezig is. Het eten is wat ons betreft super met keuze van voor en hoofdgerecht. Wij hebben veel met de racefiets rondgetoerd in deze ronduit prachtige streek. Je kan als je dat wil de kabelbaan nemen (met fiets) van Aosta naar Pila. Dit kost maar 3€. De streek leent zich ook prachtig voor wandelingen en mountainbiken. Het hotel organiseert dagelijks een niet verplichte uitstap. Wij hebben echter maar 1 dag deze excursie meegedaan maar het was wel dik in orde. Kortom : schitterend hotel om geslaagde vakantie te beleven in een prachtige streek.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Haazen André07-08-2009

Een aanrader

Het hotel is een zoals doorsne hotel in Italië met enkele flinke uitschieters; de uitbaters zijn meer dan vriendelijk en doen alles om een aangenaam verblijf te verzekeren. En het geserveerde eten is overvloedig en lekker. Men heeft dagelijks keuze uit verschillende menu's, dus "ik lust dit niet" gaat hier niet op. Bovendien is Uw hond hier zelfs in de winterperiode welkom. Het skigebied is relatief klein maar als men geen kilometervreter is is het ruim voldoende, en ze worden perfect onderhouden en zijn (meestal) lekker breed. Wij gaan in elk geval zeker nog terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Debrabandere06-08-2008

om zeker terug te gaan

Zeer goed hotel, personeel en directie zijn zeer vriendelijk. De streek is echt prachtig. De uitstappen georganiseerd door het hotel zijn een aanrader - bezoeken aan Grand Paradiso of aan Mont Blanc keten. Het is al de 2de keer dat wij daar ons verlof doorbrachten en het is zeker niet de laatste keer geweest.

• 8Felix Machiels15-08-2007

Gezellig famialiaal hotel zeer vriendelijk gerund door een actieve baas met zijn gezin en gemotiveerde medewerkers. Schitterende ligging op 1800m met uitzicht op de Aostavallei, het Mont Blanc massief en zelfs de Matterhorn. Veel uitstapmogelijkheden in de vallei (cultuur) en mogelijkheid tot mooie bergwandelingen. Het hotel organiseert vrijblijvend dagelijks een uitstap of wandeling.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Felix en Sonia Machiels - Kempeneers15-08-2007

Zeer gezellig hotel, geleid in famialiale sfeer. Samen met zijn personeel zorgt de eigenaar voor een zeer vriendelijk onthaal en service. Tijdens de zomer organiseert het hotel dagelijks vrijblijvende uitstapjes in de buurt. Het hotel is schitterend gelegen in Pila op 1800 m hoogte met prachtig panorama op Aosta in de vallei en met mooie vergezichten op de Mont Blanc keten en zelfs op de Matterhorn.

Hotel Etoile de Neige info

Building information