Hotel Planibel & Residence

ItaliëValle d'AostaLa Thuile

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Planibel & Residence voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Planibel & Residence

• 7benneker15-03-2014

Ideale uitvalsbasis om te skiën

Algemene indruk; de app. kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. + punten; liften in 't gebouw, skiberging onder in de app. (maar niet verwarmd) , Planibel is 'n groot complex je hebt alles bij de hand, ski-verhuur, supermarkt, restaurants (niet te veel van voorstellen). De app. liggen heel dicht bij de 3 liften en afdalen is mogelijk met 2 zwarte en 2 rode pistes tot bijna voor de deur. App. wordt tussendoor 1x schoongemaakt + schone handdoeken. Wij waren met z'n 5-en en we hadden 5 grote, 5 kleine en 5 bidethanddoeken.Föhn aanwezig. Er waren 2 badkamers. de kids sliepen op 1 kamer die ruim genoeg was 1 stapelbed, 1 gewoon bed, zodat niemand in de 'woonkamer' hoefde te slapen. - Punten; alleen maar italiaanse tv zenders, stinkende badkamers, geen kapstokken Ze praten voornl. engels, kids zijn 10,12 en 13 en skiën al langer, 2 uur les gehad in 't engels (ned. is onmogelijk) In de krokusvak. voor carnaval was 't hier heel rustig, geen wachttijden bij de liften

Hotel Planibel & Residence info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij