Hotel Les Granges Di Claudio Giacchetto

1 review over Hotel Les Granges Di Claudio Giacchetto

Devo assolutamente complimentarmi con la gestione dell'Hotel Les Granges

per l'ottima cucina tipica, pulizia ottimale, tutto curato nei minimi particolari,

Hotel 3 stelle senza franzoli ma assolutamente consigliabile. Abbiamo riscontrato la cortesia verso tutti.

Consiglio anche perchè la zona è veramente da relax con il panorama che contorna l'Hotel immerso nella natura.

Marco e Lucrezia (Rivoli)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Granges Di Claudio Giacchetto in La Thuile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Granges Di Claudio Giacchetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Granges Di Claudio Giacchetto scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.