ItaliëValle d'AostaLa SalleCampings La SalleCamping International Mont Blanc

Camping International Mont Blanc

ItaliëValle d'AostaLa Salle
8FantastischScore uit 1 review
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 6Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

1 Reviews over International Mont Blanc

• 8spermy31-08-2011

terrascamping met veel vaste plaatsen

Vanuit italie onderweg naar frankrijk hier terechtgekomen. Gewoon bordjes gevolgd. De naam "international" bleek niet helemaal te kloppen. Overwegend italiaanse vaste staanplaatsen. Voor ons geen probleem, de kids (beiden blond) werden alleen gek van de veelal gepensioneerde italiaanse omaatjes die de hele dag bella/bello bionde bambini riepen. Toiletgebouw netjes en schoon, echter nog de oeroude gaten in de grond aanwezig. Dus maar gebruik gemaakt van de gehandicapte toiletten. Personeel vriendelijk. Bij aankomst werden we door de concierge naar de plaats geleid waarbij onze caravan door de italiaanse opa's op de plek werd gezet. De mevrouw achter de receptie bleek van oorsprong nederlands te zijn, hetgeen zeer handig was toen we een defect aan de caravan hadden. Ze regelde alles voor ons, Top. Prima camping om hiervandaan de Monte bianco/mont blanc te bezoeken, maar met kleine kinderen zou ik hier geen drie weken blijven. (met grote kinderen ook niet trouwens)

• 6Staat v/h sanitair

Camping International Mont Blanc info