La Salle

We hebben een aantal aanbieders voor La Salle voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor La Salle voor je op een rij gezet:

Reviews over La Salle

terrascamping met veel vaste plaatsen

spermy,
    31-8-2011

Vanuit italie onderweg naar frankrijk hier terechtgekomen. Gewoon bordjes gevolgd. De naam "international" bleek niet helemaal te kloppen. Overwegend italiaanse vaste staanplaatsen. Voor ons geen probleem, de kids (beiden blond) werden alleen gek van de veelal gepensioneerde italiaanse omaatjes die de hele dag bella/bello bionde bambini riepen.

Toiletgebouw netjes en schoon, echter nog de oeroude gaten in de grond aanwezig. Dus maar gebruik gemaakt van de gehandicapte toiletten. Personeel vriendelijk. Bij aankomst werden we door de concierge naar de plaats geleid waarbij onze caravan door de italiaanse opa's op de plek werd gezet. De mevrouw achter de receptie bleek van oorsprong nederlands te zijn, hetgeen zeer handig was toen we een defect aan de caravan hadden. Ze regelde alles voor ons, Top.

Prima camping om hiervandaan de Monte bianco/mont blanc te bezoeken, maar met kleine kinderen zou ik hier geen drie weken blijven. (met grote kinderen ook niet trouwens)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011