Camping Aiguille-Noire

CampingWeer vandaag19°6°
Camping Aiguille-Noire

1 review over Camping Aiguille-Noire in het Nederlands

Adembenemend uitzicht!! (Omringd door bergen)

Inge, 30-10-2017

Deze mini-caming bevindt zich aan de voet van de Mont Blanc. Wij waren overrompeld door het uitzicht wat we hadden toen we het veld opreden met de caravan. De camping ligt aan de voet van de Mont Blanc en overal waar je kijkt zijn bergen.Goed om te weten dat de weg er naartoe, ongeveer 6 km lang, haarspeldbochten bevat, maar die is goed begaanbaar. En nogmaals, het is de moeite waard om de reis te maken!

Personeel (moeder en dochter?) is erg vriendelijk en behulpzaam, er is een gezamenlijke ruimte waar een kachel, een boekenkast en wat tafels en stoelen staan om (bij kou) gezellig te zitten. Vers ontbijt op bestelling en er is een mini-market bij de receptie. Gebruik van douches is met muntjes, maar alles is schoon en goed onderhouden.

Wij waren hier eind september, wat betekende dat de voorbereidingen voor het wintersportseizoen in volle gang waren en het restaurant aldaar tijdelijk gesloten was. Hierdoor hebben we noodgedwongen heerlijk ge-raclet in Courmayeur (Inderdaad, terug naar beneden. Maar zonder caravan gaat dat gelukkig veel sneller) bij restaurant Le Vieux Pommier :-)

Wat ons betreft aanraders! Zowel camping als restaurant!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aiguille-Noire in Courmayeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aiguille-Noire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aiguille-Noire scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.