Hotel Notre Maison

HotelKleine hotelsWeer vandaag20°10°
Hotel Notre Maison
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Notre Maison voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Notre Maison in het Nederlands

Met vrienden

prachtig hotel

De Vos L
14-8-2011

Ik ben daar al 10 maal geweest en ga dit jaar terug, zeer gezellige bar geen opdringerig personeel vriendelijke uitbaters mooie streek om te wandelen

uitstekende keuken het is niet omdat je het niet mag dat het eten slecht is de streekwijnen zijn best genietbaar

De liging is misschien niet ideaal maar er is een mooie tuin als je wil zonnen

Voor een korte vakantie echt ideaal kan dit hotel aan iedereen aanbevelen

nooit meer.marmottenhol met lage kamers

Hans en Era
9-7-2011

Wij werden weggestopt op een zolderkamer.Met onze lengte moesten we steeds bukken en ook de douche paste nauwelijks. Ontbijt was zeer karig! vieze koffie en chagrijnig personeel. Zeer krappe en benauwde ruimte.Overal de indringende geur van zware etherische olieen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Notre Maison in Cogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Notre Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.