Reviews over Cogne

prima camping

Jacques,
    8-8-2015

Camping ligt heel mooi met uitzicht over Valnontey alwaar een fantastische pizzeria. Ook zicht op de Gran Paradiso.Vriendelijke mensen op de camping en wijn proeven in de 'kantine' (eigenlijk meer een huiskamer voor de campinggasten). Was nu nog rustig op de camping in deze periode. Sanitair eenvoudig doch netjes en schoon,kortom prima!

Weinig tot geen last van verkeer beneden aan de camping. Wel wat krap in de ampère.

Mooie plek

astrid_nauta,
    15-7-2015

Prachtige plek met uitzicht op de Gran Paradiso.

Vanwege de ligging in de bergen kun je niet lang genieten van de zon, maar dat was ook niet waar we voor kwamen. Het koelt 's avonds wel snel af.

Prachtige camping voor natuurgenieters!

gerdahulshof1202,
    11-8-2014

Een mooie camping op 1600 meter hoogte (dus de nachten kunnen koud zijn). Prachtig uitzicht op de gletsjers van Gran Paradiso. De sfeer is gemoedelijk en vriendelijk. Vanaf de camping vele wandelmogelijkheden. Bus rijdt gratis tussen de verschillende dorpjes van Cogne, zodat de auto kan blijven staan. Vanaf de camping is het een half uur lopen naar het gezellige Cogne.

Mooi uitzicht - wel erg druk.

Willem,
    21-8-2012

Lo Stambecco ligt erg mooi, bijna aan het einde van het dal. We stonden er 2 nachten medio augustus, en de camping was echt overvol, met krappe plaatsen. Ook dan echter vanaf iedere plaats prachtig uitzicht.

Jammer was het verkeer naar de parking, direct naast de camping gelegen. Vergeet gerust de natuur en de rust: zodra je de camping afloopt heb je de sfeer van, pak hem beet, de parking van Ikea op een regenachtige zaterdagmiddag.

Een paar stappen lopen en je bent er voorbij, maar nóg een paar stappen verder en dan sta je bij een soortgelijke camping, die écht aan het einde van het dal ligt, zonder verkeersgedoe. Gaan we ook nog eens naar toe.

Ontvangst was vriendelijk, zowel de camping als de gasten gemoedelijk. Sanitair prima in orde en schoon. Capaciteit ontoereikend in het hoogseizoen, maar gaf ook geen problemen. Het is geen strandcamping waar iedereen tegelijk wil douchen.

Op heldere avonden sterke afkoeling, bij bewolking blijft het lang lekker.

Prima camping!

Prima Camping op hele mooie plek

wendela de ruiter,
    8-8-2012

Camping ligt in een zijdal bij Cogne, en heeft een fantastisch uitzicht over de Gran Paradiso en kent verschillende terrassen. Eigenaren zijn bijzonder vriendelijk. Er gaat een gratis bus elk half uur tussen Cogne en Valnontey ( waar de camping is). Douche is goed, sanitair niet 100% schoon maar wel ruim. Plek wordt je aangewezen en zijn niet heel ruim.

Cogne scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews