Appartement P&V Cervinia Due

ikke
24-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het compex ligt boven het dorp zo dus een vermoeiende wandeling door dit hoogteverschil; auto aan te raden - overdekte parkeergarage maar moeilijk met grote auto's - zuidelijk gerichte terrassen (met 1 m sneeuw tijdens ons bezoek) - geen elektrische toestellen aanwezig in appt, enkel koelkast en 4pitsvuur - voldoende bestek en borden - geen handdoek- of lakens wissel gedurende de week - pistes bereikbaar via korte wandeling in de richting van hotel Cime Bianche / terugkeer via zelfde hotel (piste 3bis / rood)

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

Appartement info

• AdresLoc. La Vieille 11021(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Cervinia Due in Cervinia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Cervinia Due zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.