Hotel Lo Stambecco

• Kinderopvang

14 reviews over Hotel Lo Stambecco

• 7Sybrandy04-01-2014

goed hoor

Lo Stambecco was net weer open hoorden we. We hadden een 3 persoons kamer, beetje krap maar ach je bent er voor het skieen niet waar? Kok en personeel deed erg hun best. Eten was veel en de buffetten (ontbijt, voorgerecht en nagerechten) waren het beste. Oude jaars diners was heel mooi verzorgd ! Hal met bas was soms koud en mag wat gezelliger worden ingericht; inderdaad na 4.30 kun je verder nergens naar toe. Aanrader voor wie van skieen houdt.!

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8sandra24-09-2012

Mooi skigebied

Het is een gedateerd hotel maar daarom niet minder gezellig ligging is goed, personeel is vriendelijk.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 1Ikke29-02-2012

NOOIT meer

Het hotel is gelegen in het liftgebouw, uit de jaren 60. De lift is al jaren weg, doch het oude versleten hotel staat er nog steeds. Het had al lang afgebroken moeten zijn !! Geen water in douche, muffe kamer, 4 bedden, 1 stoel, 1 krakende mini tv met enkel RAI.Bewegen in de kamer gaat niet als er al één recht staat. Gangen zijn afgeleefd, geen verwarmde skiruimte, discutie met de bediening ivm een zacht gekookt eitje. Resaturant in een grote refter met nog meer lawaai. Niets te beleven en je kan niet weg uit het hotel. Bar ligt in hal met 4 stoelen. Bankjes zijn uit jaren 60. Neen ga er niet heen, 20 jaar ervaring

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 7H.Pasman08-06-2011

eenvoudig; rust; op skien gericht; bergwereld alom

Inrichting kamers verschillen, niet altijd bedlamp om te lezen bijvoorbeeld en dat heb je daar wel nodig in de uren dat je daar na het skien bent. Kok was zeer behulpzaam in geval van een dieet of aangepaste voeding (ging apart dingen klaar maken)

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 4Annemarie23-11-2009

Nooit meer

De ligging van het hotel is fantastisch. Het hotel zelf is afgeleefd en gehorig. Wij hadden een kamer waarvan de douche defect was. Het hotel was niet in staat hier een oplossing voor te verzinnen dus hebben we zelf de oplossing aangedragen: Andere kamer. Helaas lag deze kamer tussen 2 kamers met Italiaanse families, dus erg veel rust hebben we niet gehad. Behalve het voorgerechten buffet en het dessert buffet vonden we het eten matig. Zeker naar Italiaanse begrippen. We hadden er op gerekend dat er een gezellige bar in het hotel zou zijn voor de avond uren. Er was wel een bar, maar deze was helaas niet gezellig. Eigenlijk waren wij de enige die in deze bar te vinden waren na het skien. We hebben overwogen met onze spullen naar Zermatt te skien, om daar een hotel te nemen want we vonden Lo Stembecco heel erg deprimerend. Mij zie je er nooit meer.

Gereisd met partner in november 2009

• 7Clarisse16-04-2008

Schitterende ligging t.a.v. pistes. eten was voor onze belgische normen goed tot zeer goed, vooral de voorgerechten en de dessert buffetten. Zoals men reeds zegt minpunt, clubkaart verplicht aan te kopen, waarom ? nog steeds geen antwoord. De kamers waren redelijk oud sommige ook ijskoud en andere dan weer snikheet, maar wel verzorgd!! Het water van de douche zou beter kunnen was regelmatig koud en weinig. Een groot minpunt was dat alle terassen aan het hotel sloten om 16.30 vanwege de laatste gondel naar beneden, hetgeen ons verplichtte steeds in het hotel iets te drinken na het skiën, maw. buiten het terras en de bar van het hotel is er niet veel te beleven vanaf 16.30. dat is het nadeel van op een berg te logeren.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2008

• 6theo eringa07-02-2008

ligging erg goed ten op zichtte van de pistes nadeel een wat gedateerd hotel,verplicht een clubcard kopen 30 euro, slechte douche 3 keer geen water wat je voor de prijs wel mag verwachten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8kwertie04-02-2008

Uiteraard schitterende ligging t.a.v. de pistes! In het dorp kregen we bij het nemen van de gondel meteen voorrang, zodat we met onze bagage direct naar boven konden. Eénmaal aangekomen moet je zelfs niet meer buiten het gebouw om het hotel te bereiken. Het hotel zelf is wat 'afgeleefd', al heb ik de indruk dat men hier en daar een beetje aan het vernieuwen is. De kamers waren wat muf, redelijk oud, maar toch zeer proper (wat voor ons het belangrijkste is). Naast de ligging, was het eten het belangrijkste pluspunt. Zeer veel koude en gevarieerde voorgerechtjes (buffet), een voorgerecht (keuze uit 3 gerechten), een hoofdmenu (keuze uit 2 gerechten) en een fantastisch dessertenbuffet. Ook het onbtijt was prima! Minpuntje: extra te betalen voor de clubkaart en de lockers voor de ski's en skischoenen. Wegens de zeer goede prijs/kwaliteitverhouding gaan wij zeker terug.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 9Stephan en Fien08-02-2007

4/02/2007 Juist terug van Lo Stambecco, Voor ons een van de beste logies die we al gehad hebben, en dat zijn er al heel wat. Inderdaad perfect gelegen aan de pistes. Je kan er direkt naar beneden vertrekken of direkt hogerop skieen. De animatiemeisjes waren in vorm. Wie er nog voor April gaat, mag de groeten doen van Stephan en Fien aan Sabrina en Sonia. Het eten was voor ons dik in orde. 'S morgens uitgebreid onbijtbuffet en 's avonds uitbundig aanbod van Italiaanse lekkernijen. Om te beginnen anti pasti (15 verschillende hapjes à gogo) 1 gerecht (2 vrije keuzen) 2é gerecht (2 vrije keuzen) daarna nog een desserttafel met vers fruit en huis gebakken taarten. Wat moet een mens nog meer? AANRADER!!!!

Wie foto's wilt mail me!!

Gereisd met partner in februari 2007

• 10michael21-10-2006

Lo stambecco heeft een uitstekende ligging t.o.v de piste, s'morgens direct op de schiterende piste en gaan met die banaan.Het eten is redelijk niet echt top voor italiaanse begrippen,maar hopelijk dit jaar beter,wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.Het hotel is opgeknapt en er zit een nieuwe eigenaar in. Verder is het een uitmuntend skiegebied,en inderdaad rood is eerder blauw,but who carse er is voor zowel beginners als gevorderde genog te beleven ook voor de snowboarders!!!

Gereisd in oktober 2006

Hotel Lo Stambecco info

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadJacuzzi

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service