Hotel Europa Cervinia

Hotel Europa Cerviniasterstersterster

6.8Voldoende

Italië, Valle d'Aosta, Cervinia

Op vakantie geweest naar Europa Cervinia?

6.8Voldoende

• 9.5Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Europa Cervinia

• 8Annette04-03-2017

Keurig hotel vlak aan de piste

Wij komen al in dit hotel sinds de zeventiger jaren dus voor en na de renovatie. Het hotel is enige jaren geleden van eigenaar gewisseld en die heeft het hotel gemoderniseerd. De kamers zijn strak en eenvoudig van inrichting geworden maar wel netjes. Het restaurant was altijd fantastisch maar helaas is daar weinig van over. De prijzen van het restaurant zijn er echter ook naar. Overnachten is duur hier maar je zit dan ook wel 50 meter van de eerste stoeltjesliften die je overal het gebied in brengen. Daarnaast zit je in een gebied waar altijd sneeuw ligt en daar betaal je ook voor. De welness vind ik zelf niet zoveel voorstellen. Het hotel is wel ruim van opzet met een grote bar en een grote tv/ zitruimte.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 6a. kersten09-02-2010

wij gaan er nooit meer naar toe

eten, wij waren er oa met kerst en oud/ nieuwjaarsavond 2008, heel slecht eten, restaurantzaal super ongezellig, eetzaal en welness doet oosteuropees aan. lounge met bar was heel goed. kamers netjes verzorgd, echter eerg klein, idem badkamer. sauna moet je extra betalen, zelden meegemaakt.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2010

• 8erik23-01-2009

zeker goed

Mooi hotel met vriendelijk personeel.. Niet ruime maar wel nette kamers. Het eten is niet slecht maar kon geen kwaad als daar iets aan veranderde. Het onbijt is wel heel goed.. De ligging is echt super, je ziet de piste op 50 m afstand. Mooi maar klein dorpje. Mooi skigebied en sneeuwzeker...

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 5Esther20-03-2006

Hotel met goede service, aardig personeel, eten redelijk tot goed. Alleen gedateerd. Badkamer erg klein en de slaapkamer in verhouding niet veel groter. Het hotel is er 36 jaar geleden gebouwd, en daarna is er aan het interieur (denk ik) weining of niets veranderd. Alles is wel schoon en fris. Het hotel ligt ook perfect op een paar minuten loopafstand van de eerste sleepliftjes die je verder het gebied in brengen. Het gebied is voor de goeie skiër vrij gemakkelijk maar voor de minder ervaren skiër top. Wij zijn zelf een dag naar Zermatt geweest maar vonden zelf, dat het teveel tijd in beslag neemt in verhouding met hetgeen je kunt skiën. Pistes zijn daar overigens wel moeilijker. Voor de rest heerlijke vakantie gehad. Alleen de Italianen zijn niet van de Apres-ski.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2006