Vakantiehuis Lo Peyo

Vakantiehuis
Vakantiehuis Lo Peyo

We hebben een aantal aanbieders voor Lo Peyo voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Lo Peyo in het Nederlands

Gezellig appartement

Patrick
3-3-2014

Mooi vakantiehuis, met een super aardige bazin. 2x taart gehad, zelfgemaakte honing, eitjes van eigen kippen. Kortom, ze deed er alles aan om het verblijf te veraangenamen! En dat is zeker gelukt. 3x schone handdoeken in een appartement, nog nooit mee gemaakt! Halverwege de week nog een keer alles schoon gemaakt! Kortom een aanradar!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lo Peyo in Ayas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lo Peyo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lo Peyo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.