ItaliëUmbriëUmbertideLandhuizen UmbertideLandhuis I Casali di Caicocci

• 5.8Inrichting
  • 6.5Ruimte

Landhuis info

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

8 Reviews over I Casali di Caicocci

• 8Christophe26-08-2012

Leuke ontspannende vakantie in Umbrië

Hebben genoten. Lekker eten, typische keuken. Mooi net zwembad. Vriendelijk onthaal. Goede bediening. Alleen de kamers waren niet 100 % proper.

• 8ruud01-01-2011

kom zeker terug

caicocci is een mooi landelijk gelegen park, leuke excursies worden geregeld, het eten is er ruim voldoende, zwembad kraakhelder en zeker kindvriendelijk. Een mooie plaats om vandaaruit de vele mooie dorpjes en ook grote steden te bezoeken,Sienna,Perugia,Todi,Cortona, Trasimenomeer, te veel om op te noemen

• 8uit Brabant21-08-2008

voor natuurgenieters en zonaanbidders.

Wij hebben hier een zalige week gehad. Wij zaten in het grote gebouw bij de hoofdingang. Alles moet wel met de auto gebeuren, maar ja die heb je toch bij je als je hier verblijft. Zalig in de natuur, met mooie uitzichten. Geweldig zwembad, goed restaurant en een heel net en ruim appartement. Je kunt er paardrijden en kruisboogschieten. Kortom je vermaakt je hier prima.

• 2robert07-08-2008

geen succes

Park is oud en niet geschikt voor vakantie met kleine kinderen

• 8H. Dielen25-07-2008

Wij hebben hier een heerlijke week gehad!

I.t.t. anderen hebben wij hier een heerlijke week gehad. Ons appartement lag niet ver van het zwembed (maar misschien hadden wij er ook wel meer voor betaald??), en was goed schoon. Het personeel was erg vriendelijk. De omgeving was prachtig. Wat wij een nadeel vonden was de gehorigheid van de appartementen. En de twee kookpitten (in de kookkast), die zo dicht bij elkaar zaten, dat de enorme pannen, die in het appartement aanwezig waren, er onmogelijk tegelijk op gebruikt konden worden. Met enige creativiteit hebben we er goed kunnen eten. En zoals onze dochter zei toen we thuiskwamen: “Wat hebben wij een grote keuken!”

• 8h dielen24-07-2008

Wij hebben een heerlijke week gehad!

• 2annemieke bambach11-07-2008

geen succes zijn na een week weggegaan. appartement was vies en lag 2.5 km van het zwembad. Moesten veel bijbetalen om te verhuizen. Management was totaal niet bereid om ons tegemoet te komen. Hebben gelukkig daarna een heerlijke week in Toscane gehad.

• 8JanKatrien09-09-2007

De verschillende huizen liggen ver uit elkaar : het zwembad lag 1200m van ons huis verwijderd, je kan kinderen niet alleen er naar toe laten gaan. Eten in restaurant zeer lekker. Wij zaten in de fattoria en hadden geen balkon of eigen terrasje, alleen gemeenschappelijk terras waarvoor je je appartement moet voor verlaten.

Landhuis I Casali di Caicocci info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar