Géén boekingskosten

Meer appartement info

15 Reviews over Agriturismo Monte Acuto

• 10Familie Bos05-08-2017

Super

Schoon compleet ingericht, heerlijk zwembad, gastvrije gastheer en gastvrouw (behulpzaam), leuke excursies bij de gastheer te boeken (wijn proeven, excursie naar imker, kinderen kunnen daar gratis kaars maken, excursie naar olijf boomgaarde met diner op locatie, aanrader!!), veel voorzieningen voor kinderen ( glijbaan, schommels, tafelvoetbal, tafeltennis, gezelschapsspellen. Broodjes service, 1 dag van te voren bestellen. Barbeque aanwezig. Bezoek mooie steden; Assisi, Citta di Castello, Gubbio, watervallen van Marmore!! Enige minpunt; de lange, slingerende weg naar de accomodatie. Wij gaan er zeker nog een keer terug.

• 8Guus28-07-2017

Fantastische locatie.

Uitstekende locatie voor mensen die van rust houden. Uiterst sympathieke eigenaren. Niets was hen teveel. Zeer schoon en gezellig ingericht. Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn.

• 9Marloes steverink17-08-2014

Een heerlijke plek om tot rust te komen

We zijn net terug van een heerlijke week in deze omgebouwde boerderij. Ons appartement was heel netjes en rustiek ingericht. Door de service van eigenaar Simone voelde we ons heel welkom en hebben we volop genoten. Aanrader is een rondleiding door zijn olijvenboomgaard met dinertje na afloop, bereid door zijn vrouw. Het zwembad was lekker verwarmd en doordat er voor iedereen een zitje bij het zwembad was, was er altijd een ligstoel beschikbaar.

• 9tonny morssinkhof04-07-2013

Een aanrader voor rust-comfort-natuur

Een heel mooi gelegen Agriturisme op 500 mtr. hoogte op de berg Monte-Acuto met prachtige uitzichten, Hadden een 3.kamer app. ruim schoon -compleet en comfortabel ingericht. Alleen bij gebruik douche is de hele badkamer nat! Kunt ook uitwijken naar douche bij zwembad. Overigens een heel mooi VERWARMD zwembad ruim voorzien vam textileen ligbedden,stoelen,tafels en parasols. naast douche ook toilet bij zwembad. Gastheer Simone met gezin doet er alles aan om het eenieder naar de zin te maken! Hij is trots op zijn bezit en wij voelen ons er echt een welkome gast. I.v.m ligging wel auto noodzaak en minder geschikt voor kinderen die voor disco gaan! Umbertide is de dichtstbijzijnde stad ong 20 minuten rijden! Bezoeken o.a aan Gubbio-Perugia- Assisi-Arezzo_Cortona.Neem ook deel aan een rondleiding door de olijfgaarden met daarna enkele "preuvementen"bereid door zijn vrouw!

• 9Mike Janssen07-08-2012

Zeer fijne, rustige plek

Deze accomodatie kunnen we iedereen aanbevelen. Je voelt je enorm welkom bij deze familie, en de appartementen zijn schoon en behoorlijk ruim. De broodjesservice is ook prima geregeld. Ook zijn de bezienswaardigheden in de omgeving snel te bezoeken, omdat Umbértide bij een autoweg ligt waar 110 km/h gereden mag worden. Perugia op 35 min. De accomodatie ligt op een heuvelhelling, waardoor er altijd wel een wind waait. We hebben een hele fijne week gehad.

• 10alessia31-05-2012

il migliore!

l'agriturismo è meraviglioso, regna il silenzio e la pace. Le stanze pulitissime e con ogni confort. Da ritornarci sicuramente.

• 10Fabio Ferraldeschi31-05-2012

Il top degli Agriturismi in Umbria

Meravigliosa struttura nel cuore dell'Umbria. Io e la mia compagna siamo tornati, a distanza di cinque anni, per la seconda volta in questa splendida struttura, accolti dal simpaticissimo Simone, il titolare dell'agriturismo, che gestisce inoltre anche l'attività agricola bio aziendale. Il posto è incantevole e poter far il bagno nella piscina riscaldata con alle spalle la splendida collina e aver di fronte il favoloso panorama umbro, non ha davvero prezzo. E' il nostro agriturismo preferito, senza ombra di dubbio e negli anni ne abbiamo davvero provati tanti!

• 8Ton03-08-2011

Aanrader en voor herhaling vatbaar

Kleinschalige opzet met meer dan voldoende ruimte en prima uitvalbasis voor diverse uitstapjes

• 9s.voolstra18-07-2011

geweldig het 4e jaar en we komen zeker weer terug

reeds 4 jaar appartement gehuurd, geweldig, rust en rust, zeer vriendelijke gastheer Simone die er altijd is, voor ons zal het moeilijk zijn iets vergelijkbaars te vinden. niet direct geschikt voor kinderen boven de 11/12 jaar, naast het heerlijke zwembad is er verder geen vertier, dorp Umbertide is 5 km

• 9davide fallani25-08-2010

da ritornarci quanto prima

Consiglio a tutti questo agriturismo. Ci sono stato in questa estate con famiglia (moglie e 2 piccoli e coppia di amici. Simone, responsabile dell'agriturismo, e' una persona squisita e veramente entusiasta del proprio lavoro. Gli appartamenti sono deliziosi ed il verde che li circonda invita a farci delle belle camminate. E' al fresco della montagna ma vicino alle strade di grande percorrenza. Da ritornarci quanto prima

Appartement Agriturismo Monte Acuto info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden