Géén boekingskosten

Villaggio Punta Navaccia

ItaliëUmbriëTuoro sul Trasimeno

We hebben de beste aanbieders voor Camping Villaggio Punta Navaccia voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 355 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Umbrië, Italië vind je Villaggio Turistico Punta Navaccia. Een echte Italiaanse sfeer dankzij de vele Italianen die hier een vaste plek hebben. Hier zwem je in het meer of in het zwembad. Er zijn wel veel honden op de camping. Tip: ga vanaf de camping met de trein naar Florence of naar het dichterbij gelegen Perugia (half uurtje rijden).

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

355 Reviews over Villaggio Punta Navaccia

• 7Nooteboom24-08-2021

Wederom genoten bij de drie zussen. Gemoedelijke sfeer en ze regelen alles voor je. Koelkast,parasol alles is mogelijk en het kost niets. Ze proberen het je erg naar de zin te maken en ook voor de oudere jeugd een perfecte camping. Kortom een camping om aan te bevelen. SIMONA,BARBARA,MONICA wederom bedankt voor de gezellige tijd.

Dear Fam. Nooteboom,

Thank you so much for your nice review, yes Punta Navaccia is a big family and everybody feels like at home.

You are right fridges are for free and and we always try to satisfy the requests of our guests.

Also young people find here their perfect dimensions.

Thanks a lot and we hope to welcome you again in Punta Navaccia !

• 9Saskia23-08-2021

Simona bedankt!

Op onze vraag of Simona een verrassing wilde verzorgen voor vrienden die op camping verbleven, werd meteen enthousiast gereageerd. Er werd een mooie fles wijn bezorgd bij de tent, super leuk!

• 9Staat v/h sanitair

Dear Saskia,

You are very welcome I was very happy to help you !!! Hope to see you in the future !!!

• 8Irma23-08-2021

Was weer top!

We waren er voor de tweede keer, en ook deze keer was het weer super. Wie van een grote, toeristische camping houdt met zwembaden met veel glijbanen en luxe receptie is hier niet op zijn plaats. Hou je van een typisch Italiaanse, gemoedelijke kleine camping met een klein zwembad, superservice van 3 fantastische zussen en hun personeel, alles schoon en netjes? En ga je met oudere kinderen? Dan moet je hier zeker heen gaan! Ik voor de kleinere kinderen is er genoeg te doen hoor. En in de omgeving leuke stadjes en dorpjes. Dit jaar zijn we o.a. in Orvieto, Perugia en Cortona geweest. Kortom, een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 9M. Engels22-08-2021

Geweldig camping en omgeving

We zijn hier 3 weken geweest, verdeeld over juli en augustus. Er is veel te doen voor jong en oud, maar ook als je wil relaxen kan dat makkelijk. De drie enthousiaste dames hebben de taken goed verdeeld, en iedereen die bij de camping betrokken is is enthousiast, je wil er eigenlijk niet weg. De omgeving is ook mooi, ook Rome is goed te doen met de trein (1 uur en 50 min). Er is een zwembad en natuurlijk ook het meer. Soms wel wat geluid ‘s nachts van jongeren, maar men deed er veel aan om dit terug te dringen. Wij komen hier zeker terug.

• 8Eetgelegenheden

Simona Migliorati, Eigenaar, 30-04-2022

Dear Martin,

Thank you so much for your nice review, we are so happy to hear that you have had an amazing holiday, we always try to do our best to make the staying of our guests as pleasant as possible. We hope to see you here again and send you our kindest regards, Simona

• 9Timo22-08-2021

Top met ongeëvenaarde Italiaanse gastvrijheid!

2 weken met tent gestaan. De Italiaanse gastvrijheid is hier overal voelbaar. Al vooraf bij het reserveren goede communicatie met de zussen die de camping runnen. Wij stonden in het 'bos' gedeelte met fijne schaduwplek. In 1 minuut bij het meer waar we veel waren met onze roeiboot.

Zoon van 13 was veel met Nederlandse leeftijdsgenootjes aan het zwembad. Sanitair wordt super goed schoongemaakt maar is niet nieuw. Het voetbal- en badmintonveld zijn goed en verlicht. De pingpong kan wel een update gebruiken.

Aan het begin vd camping is een gedeelte met vaste Italiaanse gasten. Wij vonden dit erg gezellig.

De animatie organiseert niet alleen maar de standaard dingen. Wij als niet-hondenbezitter hebben enorm genoten van de 'dog parade'. Ook werd er een zwemwedstrijd in het meer georganiseerd. De prijsuitreiking was van olympische allure. Broodverkoper is tevens karaoke artiest. Strategisch gelegen voor uitstapjes en mountainbikeroutes.

Dear Timo,

Thank you so much for your nice review ! I am happy to read your nice words ! We always try to make our guests comfortable like if they feel at home.

Yes the area over the bridge is absolutely nice, green and shady and the animation team is always very important for us.

Yes the italian section of the campsite is very typical and not so new but we always try to make it nicer and nicer every year.

Top spot for excursions in Umbria and Tuscany and good bike trails.

You are completely right and we hope to welcome you again in Punta Navaccia !

• 6Spijkers18-08-2021

Drukke camping met veel jeugd, mooi gelegen

Wij hebben in augustus één week hier gestaan met onze caravan. We hadden een mooie grote plek met schaduw. Maar er zijn ook veel plaatsen met heel weinig schaduw. Het is een echte Italiaanse camping met veel vaste plaatsen die wat rommelig aan doen. En door het haventje wat verwaarloosd was. Ook kan het sanitair en zwembad (badmuts) een opknapbeurt gebruiken. Inderdaad veel oudere jeugd die naast de camping gaan stappen. Voor ons wat minder vanwege het geluidoverlast tot in de late uurtjes. We hebben echt wakker gelegen. Onze kinderen zijn 10 en 12 en zij hadden weinig leeftijdsgenootjes. Sanitair is verouderd en later op de avond vies, doordat gasten er een zooitje van maken. Mooi gelegen aan het meer. Wel direct diep met een leuk springkussen en vlot voor de kinderen. mooie plaatsen in de buurt; Cortona, Assisi, Perugia, Castiglione etc. Animatie is aanwezig, maar sloeg niet echt aan.

• 5Staat v/h sanitair

Dear Fam. Spijkers,

We thank you for your review and we hope you have had nice holidays in Punta Navaccia.

We are happy you could have a shady place, some years ago in 2015 owing to a big storm we have lost a lot of trees that's why some pitches have less shadow.

Yes we know perfectly the area of the italian part of the camping and we always try to improve it, every year we try to improve everything also the sanitary buldings.

Sometimes in August there is some discomusic at night but only when there are parties or special events. The animation is always very important for us and last year was really top.

Hoping to have you here again, we send you our kindest regards

Simona

• 9Isa08-08-2021

Geweldige camping met mega lieve eigenaren

Ondertussen is dit ons 4e jaar op Punta Navaccia. Ieder jaar blijven we maar terugkomen, net zoals vele andere mensen die we hebben leren kennen vanuit de camping. We vormen ondertussen een grote vriendengroep. We worden altijd met een warm welkom ontvangen door de eigenaressen. Ik kan zeker zeggen dat dit aanvoelt als ons 2e huis. Er is ook zeker wat te beleven voor de jeugd. Naast de camping zit dal tocio discobar van eigenaar Ricardo. Hij weet er samen met zijn zus elke avond weer een feestje van te maken voor de jeugd. Er zijn zat Nederlandse jongeren te vinden op de camping. De gemiddelde leeftijd is ongeveer 15/19 jaar, maar er gaan ook zeker nog jongeren van 20/22 mee. Juist omdat iedereen terug blijft komen. We hebben ondertussen een grote gezellige vriendengroep opgebouwd. ‘S avonds ontmoeten we elkaar bij ricardo. Punta Navaccia = één grote familie, vriendengroep, gezelligheid, en mega leuk voor jeugd.

Simona Migliorati, Eigenaar, 30-04-2022

Dear Isa,

Thank you so much for your nice review, it is so nice to read all your nice words about Punta Navaccia and we are so happy that you enjoyed so much your holiday like also in the past years. You are such a nice group of young and nice people that altogether make the real soul of Punta Navaccia. Nice young people always trying to help each other and also nice parents. Yes you are right it is also nice the atmosphere of Tocio Discobar from Ricardo where you always meet every year. Looking forward to meet you all again also this summer, big hugs everyone Simona

• 8Bruno28-03-2021

Zeer genoten, top locatie, wat drukke camping

Erg genoten van deze camping op de punt van een landtong in het Trasimeno meer. Met zowel zwembad als eigen 'strand' aan het meer Direct gelegen aan het lokale strand met bar, disco en restaurant e.d. Disco Ciao Ciao is wel aardig, maar geeft ook wel wat geluid 's avonds laat op de camping. Camping wordt gerund door 3 zusters die het heel leuk doen. Erg vriendelijk en gastvrij!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Sabine31-12-2020

Grote, mooie camping in een prachtig gebied

Wat deze camping onderscheidt van andere campings zijn de vriendelijke vrouwen die de camping runnen, ze staan de hele dag voor je klaar. Er is gratis wifi van prima kwaliteit. Het sanitair viel wat tegen, zo was er amper warm water om af te wassen, waren er maar 2-3 douches verlicht in de avonden en was er niets van zeep of desinfectie ondanks Covid-19. Het grootste nadeel van deze camping zijn de katten en kittens. Op het eerste oog schattig, maar een nachtmerrie als je in een eigen tent. We moesten de hele tent afzetten met spullen en vuilnis vuilniszakken om ze enigszins buiten te houden, al hield dit ze ’s nachts niet altijd tegen. Daarnaast pisten ze over de tent heen en hebben ze er met hun nagels meerdere gaten in gemaakt in een poging binnen te komen voor eten. De campingeigenaresse vond het vervelend voor ons maar gaf aan niets te kunnen doen en dat de katten alleen in het hoogseizoen worden weggelokt bij de tenten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Vinck26-12-2020

Vriendelijke uitbaters maar vies meer

Niets is te veel voor de uitbaters, je vraagt en ze regelen het. Het meer was jammer genoeg echt vuil (vol dode vissen door algen). Toch heel leuk verblijf gehad, wel elke dag buiten camping moeten gaan eten (restaurant was gesloten) en in de omliggende dorpjes is niet zo heel veel te zien.

• 7Eetgelegenheden

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar