Appartement Villa Vernazzano

Weer vandaag10°-4°
Appartement Villa Vernazzano
8,7

6 reviews over Appartement Villa Vernazzano in het Nederlands

Prachtig ruim huis waar je je meteen thuis voelt. Het uitzicht over het meer van Trasimeno verveelt nooit. Lekker zwembad en een mooie grote tuin met olijfgaard.

Het huis en de omgeving zijn echt een aanrader, We hebben veel mooie dorpjes en stadjes bezocht in de omgeving en heerlijk gegeten.

Leuke plek om met z'n tweetjes te toeven (of gezin) maar ook heel geschikt om met een groep vrienden te genieten van Dolce Vita

Ideaal voor rustzoekers

P.Theloesen
13-8-2013

Fraaie ligging aan het eind van een deels onverharde weg. Prachtig uitzicht over het meer van Trasimeno. Mooie tuin met ruim zwembad. Complete inrichting, veel ruimte in huis. Schoonmaak is goed.

Je deelt de villa met anderen, privacy is dus niet optimaal. Het zwembad kent geen ondiep gedeelte en is niet veilig voor jonge kinderen.

centrale ligging voor bezoek Umbrië/Toscane

jan mertens
10-9-2012

Prachtige ligging met vergezicht op trasimeno meer; zeer rustig maar toch vlakbij snelweg waardoor toeristische trekpleisters dichtbij zijn. De accomodatie is goed ingericht, ruim, veel licht (grote ramen) en mogelijkheid om zon buiten te houden via luiken. Gezellig dorp (Tuoro) met inkoopmogelijkheden en leuk café. veel restaurantjes in de omgeving.

onvergetelijk

lea en john worm
2-9-2012

om ons 40 jarigig huwelijk te vieren hadden wij dit grote huis voor de hele familie gehuurd. Mooie verdeling ; het gezin met kleinkind boven en de rest beneden. Toppunt van luxe om in de ochtend in het zwembad te liggen. Een echt italiaans gevoel om s 'avonds met de hele familie aan de lange tafel op het bovenbalkon te eten en te drinken ( denk aan muggenspray). Voor herhaling vatbaar. Je mag voor deze prijs wel het een en ander verwachten , maar het was het op enkele kleine dingen na zeker waard.

Fijn dat beddegoed en handdoeken aanwezig zijn. Alles was heel schoon en het uitzicht is fantastisch. Het weggetje er naar toe is de laatste 200meter onverhard, mar dat went heel snel.

geweldige plek

Peter Schutte
27-8-2012

We zijn inmiddels twee keer op bezoek geweest. De villa is een uitmuntende plek om even geheel en lekker te ontspannen en te ontsnappen aan het soms hectische leven in Nederland. We willen op korte termijn zeker weer een keer terug. Het uitzicht is echt uniek. De villa is absoluut een aanrader! Veel te zien in de buurt, veel rust als je dat wil, winkels in de buurt en perfecte "wandel- en cabrio-weggetjes".

groet Peter Schutte en Jane v.d. Heijden

Een geweldige locatie

Henk
6-6-2012

Wat een mooie villa met heerlijk zwembad en een geweldig uitzicht over het trasimeno meer. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Vernazzano in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Vernazzano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.