Bed and Breakfast Villa Pellegrino

Kenmerken
Speeltuin
Parkeren mogelijk

86 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino in het Nederlands

standaard bed en breakfast.

avervlossen
18-8-2014

Zeer slecht te komen via een vreselijke weg omhoog. Ook slecht aangegeven. Mooi maar standaard bed & breakfast. Goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke eigenaren. Kamer is gedateerd, klein en het bed was ronduit slecht.

De badkamer is gedateerd. Een mooi uitzicht maar wel een slecht verzorgde tuin (vooral de planten).

Het ideaal logeeradres in Umbrië / Toscane

Guy en Hilde Hendrix - Baert
14-8-2014

Wij hebben al 5 x gelogeerd in V. Pelegrino, zowel op een app.als in de B&B. Eén jaar waren we in de Marken maar we hadden zo'n heimwee naar Umbrië en specifiek naar de Fam. Pelligrino, dat we er een bezoekje gaan brengen zijn (we mochten dadelijk mee aanschuiven aan tafel, zo gastvrij!).

Vorig jaar bezochten we de Baai van Napels, toen hebben we er op de heen- en terugweg een nachtje gelogeerd. je kan dus wel stellen dat we er jaarlijks komen. (dit jaar niet door omstandigheden en we missen het echt)

Marijke, Sandra, Jeroen (en Mauro) zijn heel sympathieke ,vriendelijke, gastvrije, interessante mensen; vanaf het allereerste moment voel je je welkom! Als je weer naar huis gaat neem je afscheid van vrienden en pink je een traantje weg!

Ook leuk om te zien hoe de Villa (en ook de tuin) jaar na jaar steeds mooier wordt; er wordt dan ook keihard gewerkt in de 'stille' periode!

We hopen dat we er nog dikwijls kunnen komen!

La Dolce Vita

Cees en Tonny
23-7-2014

Het is alweer even geleden, maar we denken veel terug aan de ruime week die wij in mei door mochten brengen in Villa Pellegrino. De rust die er heerst, de onvermoeibare Marijke, Sandra en Jeroen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. De tips, de zorgzaamheid. De heerlijke ontbijten buiten onder de seringenboom. De betrokkenheid bij het wel en wee van de gasten. De leuke, gezellige, vriendelijke en aardige gasten zijn er ook debet aan. Mooie uitvalbasis voor de historische steden in Italie. Een daagje niks doen met een boek op de stretcher in het zonnetje voor je kamer of appartement. Het kan allemaal! Konden we maar blijven! Marijke, Sandra, Jeroen en Mauro niet te vergeten. Bedankt voor een stukje tot rust komen en het delen van jullie prachtige lokatie. Oh ja, de Tiramisu is verrukkelijk . Tot ziens , ook al is dat vast eerder in Nederland als verse olijfolie weer deze kant op komt.

Cees & Tonny

Kan niet veel beter!

AadRoggeveen
14-7-2014

Voor het eerst naar deze locatie geweest en oh, wat zijn we positief. Al wanneer je binnenrijdt valt je oog op de prachtige omgeving en het mooie uitzicht op het meer van Trasimeno. De ontvangst is supervriendelijk en dat is een gevoel dat in de twee weken nadien nooit meer weggaat. We kunnen alles vragen, krijgen tips over de omgeving, restaurants, musea en steden etc. Tips over parkeren en de scala mobiles (roltrappen) in de steden, handig op onze leeftijd. s-ochtends een lekker ontbijtje, buiten uiteraard en ook nog eens 'de ontwikkelingen in de wereld (WK Voetbal) door kunnen nemen met de andere gasten en de familie.

Marijke, Sandra en Jeroen heel erg bedankt. Dat persoonlijke, die service en die extra's zijn vrij naar een bekende reclame "onbetaalbaar''

Ga zo door, wij komen terug!

prachtig bed en breakfast

J Man
18-6-2014

mooie bed en breakfast, heel aardig mensen, zeer behulpzaam, mooie uitvalbasis voor tripjes naar Luca Assiisi, Siena, en omgeving

Een beoordeling schrijven, nadat je terug bent van vakantie, wordt vaak door drukte vergeten. Voor de familie Pellegrino maken wij graag een uitzondering. We zijn al op veel plaatsen in Italië geweest, maar nog nooit zo hartelijk en gastvrij ontvangen. Ons appartement was van alle gemakken voorzien en gelegen in een prachtig verzorgde tuin. We hebben een super vakantie gehad en volop genoten van ons verblijf in Villa Pellegrino!

Perfecte service en persoonlijke aandacht

J.A. Herweijer
11-6-2014

B&B villa Pellegrino is een uitstekend B&B( zeer goed en uitgebreid ontbijt) met een zeer persoonlijke service. De B&B is gesitueerd op een berg in een fraaie landschaps tuin met zicht op in het dal liggende meer van Trassimeno. Vele, veelal middeleeuws aandoende steden en dorpen, zijn eenvoudig te bereiken met de auto. Een rondrit rond het meer van Trassimeno en een bezoek aan een van de eilanden is aan te bevelen.Voor een heerlijke en ontspannen vakantie is dit adres zeer aan te bevelen.

Prachtige ligging Zeer rustig

Bernard Maters
26-9-2013

Zeer goed onderhouden en keurig verzorgt.

Mooi uitzicht op het meer.

Ligt in een bosrijk gebied.

Eigenaars zeer hulpvaardig, en zeer klantvriendelijk.

Prijsverhouding prima

Ligt centraal tussen verschillende steden

Perfect vakantie-adres in prachtige omgeving

Familie van Aken
1-9-2013

Wij zijn deze zomer voor de derde keer in Villa Pellegrino geweest, in een appartement. De reden om drie keer voor de zomervakantie naar hetzelfde adres te komen is: prachtige omgeving, mooi en schoon appartement en zeer belangrijk: zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren! Een absolute aanrader dus voor wie het prachtige Umbrië en Toscane wil verkennen!

Aan het eind van de dag is een verfrissende duik in het zwembadje bij Villa Pellegrino heerlijk!

zeeeer de moeite waard!

jakob&margriet
15-7-2013

alles top! van ontvangst tot vertrek en alles daar tussenin! gastvrij, relaxt, schone mooie kamer, vrijheid en heel centraal gelegen in een hele mooie omgeving! wij gaan zeker een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.