Bed and Breakfast Villa Pellegrino

86 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino in het Nederlands

Perfecte B&B

JaMa
24-8-2015

Zeer hartelijke ontvangst. We hadden appartement Michelangelo welke geschikt is voor 4 personen. Inventaris is zeer compleet (voldoende glazen en zelfs een vaatwasser). Alles ziet er zeer netjes uit. Villa Pellegrino staat in een zeer rustige omgeving (dichtstbij gelegen plaats Tuoro ligt op 5 km) met een mooi zicht op het Trassimeno meer. Vele mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken. Vooraf even bij Marijke of Sandra langsgaan want die kunnen je altijd zeer goede extra informatie geven. Ze hebben zelfs routebeschrijvingen gemaakt naar plaatsen en waar je het best kan parkeren. Perfect!

Super!! Aanrader.

reinier
16-8-2015

Zeer gastvrije ontvangst op een mooie locatie. Ideale uitvalsbasis voor Toscane en Umbrie. Florence, Assisi, Sienna, Lago Trasimeno etc. prima te doen als dagtrip.

We verbleven in appartement Rafael. Prima voorzieningen; goede ligbedden voor buiten onder de parasol.

Kookliefhebbers treffen in het appartement een goede en complete keukeninrichting aan; dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Vaatwasser, goede pannen etc. En uiteraard kun je in de nabije omgeving ook genieten van de Italiaanse keuken.

passie-niveau-enthousiasme

Rob en Ine Sleegers
8-8-2015

we verbleven helaas maar 2 nachten bij Marijke, Sandra en Jeroen, soms heb je wel eens het idee als je ergens hebt gelogeerd dat het een beetje gemaakte vriendelijkheid is maar bij hen was het vanaf het eerste telefoontje, het ontvangst, de uitleg, het ontbijt, informatievoorziening en accommodatie in 1 woord geweldig!!!!, en zeker gemeend, je merkte dat ze alles in het werk stellen om het iedereen zo goed mogelijk naar hun zin te maken, en dat is gelukt, een aanrader voor iedereen.

3x is scheepsrecht

Monique en Frans Janmaat
8-7-2015

We waren voor de 3e maal te gast bij Villa Pellegrino. De gastvrijheid is nog steeds overweldigend en het uitzicht op het meer van Trasimeno wordt steeds mooier. Een heerlijke kamer en een prima ontbijt. Met de tips en adviezen over plaatsen en routes in de omgeving kom je op plekken die je wellicht anders niet zou vinden. Vooral de route van Siena binnendoor naar Asciano is adembenemend mooi. Villa Pellegrino in Tuoro is een plek die je eigenlijk niet mag missen.

Monique en Frans Janmaat

Geweldige vakantie!

Tina Visscher
24-6-2015

Wij hebben een super vakantie gehad in Italie bij de Familie Pellegrino.Ten eerste is het al heerlijk dat je Nederlands kunt praten als je geen woord Italiaans spreekt en daarnaast zijn het echt schatten van mensen die er alles aan willen doen om je het naar de zin te maken.Prima kamers,s'morgens een heerlijk ontbijt en daarnaast hebben ze ongelofelijk veel tips en ideeën om de dag door te brengen. Mijn man en ik zijn helemaal geen mensen voor bed en breakfast maar dit was geweldig .Mooie kamer, prachtig uitzicht , heerlijke ligbedden. Lieve Familie Pellegrino, hartstikke bedankt voor jullie lieve zorg. Jan en Tina.

Villa Pellgrino, een fijne ervaring

Louis en Trudy Haak
18-6-2015

Villa Pellegrino is een fantastische B&B

Prachtige gelgen boven het meer van Trasimeno, prima kamer, sublieme gastvrijheid en een uitstekend ontbijt. Ook heeft iedere woning een eigen terras met een zitje, ligstoelen en een parasol.

Daarnaast wordt je door de de familie uitstekend geïnformeerd over de vele excursiemogelijkheden in het prachtige Umbrië, met plaatsen als Perugia en Assisi ,en goede tips voor onderweg.

Service hoog in het vaandel!!

Heinfranke
6-11-2014

Dit jaar voor de tweede keer naar villa Pellegrino geweest. Ontzettend fijn adres, vandaar die tweede keer! Op weg naar ons volgende adres in Italie kregen we een telefoontje. Onze jassen lagen nog in Tuoro. Wat nu.... Nadat de familie allerlei mogelijkheden had bekeken, bleek dat het beste zou zijn de jassen per koeriersdienst naar ons volgende adres te sturen. Is gebeurd. We kregen nog een mailtje van de familie of alles in orde was en konden onze rondreis met jassen voortzetten. Waar vind je nog zulke hulpvaardigheid ????

De omgeving is er prachtig en er zijn mogelijkheden te over om de Italiaanse sfeer op te snuiven.

Super gastvrije B&B

Piet Botman
2-10-2014

In september 5 nachten bij Villa Pellegrino overnacht. Ik kan alleen maar zeggen: het was top!

Gelijk bij aankomst werden we door Marijke gastvrij ontvangen met een welkomstdrankje. Dit is al een goede binnenkomer. Door de uitgebreide verhalen van Marijke werden we helemaal enthousiast gemaakt over de omgeving. Ze had niet gelogen. De omgeving is prachtig.

De eerste dagen hadden we wat minder goed weer. Vooral de avonden waren fris. Later werd het beter. Het appartement waar we verbleven was top! De map met folders en tips over de omgeving was zeer handig.

Het uitgebreide ontbijt was ook super!!

Zeker een plek om nog eens naar terug te gaan.

Geweldig Bed and Breakfast!

Lieke Beijer
28-8-2014

Wat valt er nog meer te zeggen? De titel van deze recensie zegt alles. Marijke, Jeroen en Sandra. Jullie inzet is bewonderenswaardig. Altijd vriendelijk, zorgzaam, attent en meedenkend. De accommodatie is in zijn geheel uitmuntend. Het is er ontzettend schoon, en het uitzicht is een lust voor het oog. De tuin is goed onderhouden, en oogt verzorgd. Met het Trasimeno meer op de achtergrond, maakt dit het uitzicht compleet. Je wordt door de Pellegrino's van alle gemakken voorzien. Villa Pellegrino is voor een ieder een absolute aanrader!

Ik moet wel zeggen top gewoon.

sander
27-8-2014

De weg er naar toe is via twee kanten binnen te komen geasfalteerd en wel,met de beschrijving die we toegezonden kregen is het heel goed te doen.Ontvangst is heel goed en de eigenaren zijn heel vriendelijk.

Je kan ze alles vragen en niks is teveel.De bedden zijn goed en de kamers zien er heel mooi en vooral schoon uit en dat is heel belangrijk.

De tuin ziet er prachtig uit en de rust is er om van te genieten.

Iedereen heeft een eigen terras met stoelen,ligbedden en parasol.

De omgeving is schitterend en ze zitten op een hele centrale plek bij

allemaal mooie plaatsen en tegen Toscane aan.

In de buurt vele mooie en lekkere restaurants,wijn en olijfolie.

Ik kan alleen maar zeggen,zo goede b&b zijn wij nog nooit tegen gekomen.We komen zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.