Bed and Breakfast Villa Pellegrino

Kleine hotelsWeer vandaag11°5°
Bed and Breakfast Villa Pellegrino
9,5

86 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino in het Nederlands

We voelden ons niet thuis, we waren gewoon thuis!

Mijntje en Herman Oosterhof,
12-6-2017

Alles prima, maar bij de laatste afslagen zouden (reclame) borden moeten staan.

Geweldig

Lydia van vugt,
20-5-2017

Heerlijk rust , zwembad ,goed eten ,super verzorgd . Boven op de berg ...rit met de auto super te doen ...wij als fietsers vonden het geweldig om de rit met de fiets te doen ,omgeving is zo mooi ..nog zat te zien ..voor ons was 10 dagen nog niet genoeg .en moeten zeker nog een keer terug

In een prachtige omgeving,is Villa Pellegrino een mooie,moderne en schone B&B met appartementen met hosts die weten wat hun gasten willen.Mooi zwembad met uitzicht over het meer.....Italie op zn best.Centraal gelegen met veel mogelijkheden tot het maken van dagtrips in zowel Umbrie en Toscane.Heel veel natuur,cultuur,een heerlijke Italiaanse keuken overal te vinden op korte afstand van de Villa.Kortom:een hele fijne manier van relaxen in je drukke leven met gastvrouwen - en heren die de kunst van "zorgen voor" goed verstaan.Met liefde wordt dit familie bedrijf gerund.

Villa Pellegrini e villa socievolezza

Filip Vandendriessche,
16-5-2017

Heel mooi uitzicht over het meer van trasimeno. Zeer gastvrije uitbaters waarmee je heel gezellige avonden beleeft. De gastvrouw heeft heel praktische informatie over elke leuke plek in de buurt. Kortom je wordt er in de watten gelegd en je kan er kommerloos genieten van je vakantie.

Heerlijk !

Ruud & Yvonne
19-8-2016

Warm welkom, prachtige omgeving, prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Assisi, Siena, Perugia, Cortona en het meer van Trasimeno. Goede informatievoorziening. Lekker zwembad.

GEWELDIG!!

Yvette
18-8-2016

Wat een geweldige B&B. We hebben hier 2 weken gezeten en de tijd is voorbij gevolgen (helaas). Bij aankomst een gezellige welkomsborrel, heerlijk ontbijt met vers fruit, heerlijke bedden en geweldige gastvrije mensen! Kortom een echte aanrader, we komen zeker een keer terug! Oja niet te vergeten het zwembad met prachtig uitzicht op het meer waar je met 10 minuutjes rijden ook bent..

Leven als god in Italië

Gerard en Ellen van Dalen
26-6-2016

Villa Pellegrino ligt op een van de heuvels met uitzicht op het meer van Trasimeno, op de grens van Toscane en Umbrië. Dichtbij veel bezienswaardigheden zoals Florence, Siena, Perugia, Assisi etc, etc. Heerlijk rustig gelegen. We hoorden alleen de vogeltjes fluiten. De gastvrijheid voelt als een warme deken. Ons appartement was top, want we hebben echt niets gemist. Zelfs een vaatwasser! Er is een prachtige tuin met een zwembad, waarin voldoen ligstoelen staan. Kortom; wij hebben 2 fantastische weken gehad bij Marijke, Sandra en Jeroen.

Geweldige ontvangst en begeleiding.

Marta en Jan Damme
21-6-2016

De eerste keer dat je hier naartoe gaat is het m.i. moeilijk te vinden.

Prima accommodatie en zeer goed advies t.a.v. uitstapjes en eetgelegenheden.

Uitgebreid ontbijt en de mogelijkheid om af en toe samen met de familie en andere gasten te dineren. Uitstekende keuken!

Uitzicht | Rust | Cultuur | Fietsen | Maatwerk

Remco, Magdalena en Valentijn (6,5 jaar)
6-5-2016

Villa Pellegrino staat prachtig op een berg met fantastisch uitzicht over het Trasimenomeer. Het is zeer centraal gelegen tussen culturele hotspots zoals Cortona, Siena, Perugia, maar zelfs een dagtrip naar Rome is goed te doen! De eigenaren voorzien je van een uitgebreide informatiemap over bezienswaardigheden, activiteiten in de omgeving en eigen arrangementen. Ook voor gedetailleerde routebeschrijvingen, kaarten en de beste parkeertips kun je bij hen terecht.

De kamers en appartementen kijken uit over de mooie, grote tuin, voorzien van zwembad, trampoline, glijbaan, schommel, een hangmat, loungeset, ligstoelen, een vijver vol bloeiende waterlelies en zelfs wat kwakende kikkers. Onze zoon heeft zich daar prima kunnen vermaken.

Voor fietsers (race, MTB, e-bike) is het schitterend fietsen in de omgeving. We hebben prachtige routes gefietst rond het Trasimenomeer, vele beklimmingen en afdalingen gemaakt met prachtig uitzicht over het meer en de groene valleien van Umbrië en Toscane.

Hartelijk ontvangst, schoon

Interhans
24-9-2015

Wij hadden een kamer geboekt voor 4 nachten in september om daarna weer door te reizen. De kamer was schoon en het internet was goed in orde wat wij later wel gemist hebben. Verder was de kamer in harmonie ingericht en na een hartelijke ontvangst, kregen wij al veel informatie zowel mondeling als met kaarten. De omgeving biedt veel mogelijkheden, Oude plaatsjes boeken met de nodige cultuur, een bezoek aan Assisi en het meer van Trassimeo. Lieve mensen heel veel succes met jullie levenstuk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.