Bed and Breakfast Villa Pellegrino

6 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino in het Nederlands

Een ideale meivakantie!

Remco, Magdalena en Valentijn,
18-6-2017

Één bezoek aan Villa Pellegrino is niet genoeg! Villa Pellegrino is zeer centraal gelegen tussen diverse historische bezienswaardigheden van zowel Umbrië als Toscane. Vorig jaar hebben we Cortona, Siena, Perugia en Rome bezocht. Daarmee hadden we nog niet de helft gezien! Dit jaar hebben we Gubbio, de watervallen van Marmore, Spello, en nog een keer Rome bezocht. Allemaal even prachtig en dan zijn we aan Assisi en Orvieto nog nieteens toegekomen.

Een verblijf in Villa Pellegrino is voor ons een ideale meivakantie, een perfecte mix van rust, ontspanning, heerlijk eten, talloze culturele bezienswaardigheden en een prachtige (fiets)omgeving!

Uitzicht | Rust | Cultuur | Fietsen | Maatwerk

Remco, Magdalena en Valentijn (6,5 jaar)
6-5-2016

Villa Pellegrino staat prachtig op een berg met fantastisch uitzicht over het Trasimenomeer. Het is zeer centraal gelegen tussen culturele hotspots zoals Cortona, Siena, Perugia, maar zelfs een dagtrip naar Rome is goed te doen! De eigenaren voorzien je van een uitgebreide informatiemap over bezienswaardigheden, activiteiten in de omgeving en eigen arrangementen. Ook voor gedetailleerde routebeschrijvingen, kaarten en de beste parkeertips kun je bij hen terecht.

De kamers en appartementen kijken uit over de mooie, grote tuin, voorzien van zwembad, trampoline, glijbaan, schommel, een hangmat, loungeset, ligstoelen, een vijver vol bloeiende waterlelies en zelfs wat kwakende kikkers. Onze zoon heeft zich daar prima kunnen vermaken.

Voor fietsers (race, MTB, e-bike) is het schitterend fietsen in de omgeving. We hebben prachtige routes gefietst rond het Trasimenomeer, vele beklimmingen en afdalingen gemaakt met prachtig uitzicht over het meer en de groene valleien van Umbrië en Toscane.

Perfect vakantie-adres in prachtige omgeving

Familie van Aken
1-9-2013

Wij zijn deze zomer voor de derde keer in Villa Pellegrino geweest, in een appartement. De reden om drie keer voor de zomervakantie naar hetzelfde adres te komen is: prachtige omgeving, mooi en schoon appartement en zeer belangrijk: zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren! Een absolute aanrader dus voor wie het prachtige Umbrië en Toscane wil verkennen!

Aan het eind van de dag is een verfrissende duik in het zwembadje bij Villa Pellegrino heerlijk!

ultieme vakantiegevoel!

Fam Eppink
21-8-2011

Voor kinderen vanaf 3 jaar is het fantastisch! Baby of kruipende kinderen wat lastiger.

Schitterend

Familie Visser
15-9-2010

Wij zijn hier in juli 2 weken geweest en we hebben echt genoten! Wat een mooie plek en wat gastvrij zijn de mensen van Villa Pellegrino! Een aanrader!

Geweldig!

Fam. van den Dobbelsteen
21-8-2010

Twee weken lang waren wij te gast bij de familie Pellegrino. We hebben genoten van hun gastvrijheid en de fantastische omgeving. De familie is behulpzaam en zeer vriendelijk.

Het appartement is keurig en goed uitgerust. Beslist een aanrader voor mensen die een combinatie van rust en gezelligheid op zijn tijd op prijs stellen.

Wij komen terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.