Bed and Breakfast Villa Pellegrino

Laatste review

Wij zijn Fan!

Familie Zandhuis-de Vos,
28-10-2008

Een paradijselijke thuisbasis in een prachtige omgeving. Uitstekende verzorging, een schoon en mooi appartement, een prachtige tuin. Man en dochter volgden een leuke en leerzame kookworkshop en met z'n allen hebben we van het resultaat genoten.

Het ligt op kleine afstand van prachtige plaatsen als Perugia en Assisi, Rome is met de trein prima te doen. Veel pittoreske plaatsjes in de buurt.

We komen zeker nog eens terug en nemen dan familie en/of vrienden mee!!

Kenmerken
Speeltuin
Parkeren mogelijk

6 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino in het Nederlands

2008

Wij zijn Fan!

Familie Zandhuis-de Vos
28-10-2008

We komen zeker nog eens terug en nemen dan familie en/of vrienden mee!!

Een aanrader!

Reinout en Lourens
5-10-2008

Zeer gastvrije ontvangst. Uiterst behulpzaam in het geven van advies over de omgeving (restaurants/hotspots etc). Prima ontbijt en keurige kamer (B&B). De belangrijkste bezienswaardigheden van Umbrie en Toscane zijn vrijwel allemaal bereikbaar binnen een uurtje rijden. De kookworkshop is een heel leuk initiatief en levert een gezellige avond op. Het B&B ligt midden in een natuurgebied, hierdoor is een centrum niet op loopafstand maar 5 min. rijden.

"Wat een aanrader!"

Familie Rens
2-9-2008

Wat hebben wij genoten in die week dat wij in Villa Pellegrino verbleven. Het eten was fantastisch, de ligging geweldig en de eigenaars ontzettend gastvrij! Het appartement was heerlijk en had alles was een mens nodig heeft. Verder is de omgeving en het meer prachtig. Telkens als je naar boven reed, richting Villa Pellegrino had je een ongeloofelijk mooi uitzicht over het meer van Tuoro. Dit is zeker een aanrader en we komen zonder twijfel nog een keer terug!

Perfect vakantie-adres in prachtige omgeving

Familie van Aken
21-8-2008

Villa Pellegrino is een perfect vakantie-adres in een prachtige omgeving. Het onthaal en de verzorging is zeer gastvrij. Je voelt je er onmiddellijk thuis.

Wij verbleven in het 4-persoons appartement dat recent opgeleverd is. Alles ziet er zeer verzorgd en mooi uit. Met twee jonge kinderen is het hier zeer goed toeven.

De omgeving is één groot openlucht museum en twee weken waren absoluut te kort om alle bezienswaardigheden te bekijken. Enkele toppers voor ons: Cortona, Assisi, Siena, Perugia en Rome (met de trein).

Bij Castiglione del Lago kan je heerlijk aan het strand liggen. In Tuoro kan dat ook, maar wij vinden dit strand mooier.

Wij komen volgend jaar zeker terug!

Aangezien wij in juni in Sarteano waren, zijn wij even langs geweest om te kijken of wij hier volgend jaar naar toe willen.

Nou dat was wel duidelijk, hier willen wij volgend seizoen wel 2 weken verblijven.

Het ziet er fantastische uit. Mooie kamers goede bedden. Mooi sanitair en Mooie keuken met alles er op en er aan. Ja en de omgeving, het is Italië dus mooi.

2007

Tien dagen heerlijk genoten met man en kind van 4 in Villa Pellegrino. Op en top zorg, service en gastvrijheid, zalig gegeten, uitstapjes gemaakt en verder genoten van de rust die op de berg heerst! Er wordt zichtbaar heel hard gewerkt om dit pas opgericht B&B tot een succes te maken.

Zo is de tuin dan nog niet 'strak aangeharkt' maar totdat het zover is, kunnen ook kleine kinderen zich daar onder toezicht heerlijk [avontuurlijk] vermaken!

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.