Bed and Breakfast Villa Pellegrino

Bed and Breakfast Villa Pellegrino
9,5

9 tips over Bed and Breakfast Villa Pellegrino

Renate , 18-7-2015
Bezoek het restaurant 'het Eekhoorntje' vlakbij de B&B prachtig uitzicht.
Louis en Trudy Haak, 19-6-2015
Wij sliepen in het appartement Rafael die naast de basisvoorzieningen ook een keuken heeft met o.a. een koel/vrieskast. Wij zouden dat een volgende keer weer nemen.In de buurt van het dorpje Tuoro bevinden zich rond het meer leuke plaatjes als Passignano en Castiglinone del Lago
Piet Botman, 2-10-2014

Perugia, erg mooie oude stad. Cortona is ook een bezoek waard.

Assisi met de vele kerken en vergeet niet een bezoek te brengen aan Spello.

Leuk dorp met kleine steegjes.

sander, 27-8-2014
Assisi,Gubbio,Siena,Arezzo,Montepulciano,Perugia,Rondje meer,Cortona,Castiglione Del Lago allemaal leuke plaatsen.
avervlossen, 18-8-2014
upgrade de kamers en verzorg de planten beter.
Guy en Hilde Hendrix - Baert, 14-8-2014

Misschien vind je het een - puntje dat er geen zwembad is? Wij niet! Het is er nu heerlijk rustig en je hebt toch geen tijd om te zwemmen als je zoveel mooie plaatsen wil bezoeken. Schaf je een goede reisgids aan, doe een paar autotochten, vermijd de autostrade en rijd door de schitterende dorpjes! Ideale vakantieperiode voor gepensioneerden zoals wij: het voorjaar en het najaar: minder druk en niet zo warm.

De gastvrouwen hebben ook goede tips, je verveelt je nooit in deze streek!

Familie van Aken, 1-9-2013
De omgeving is één groot openluchtmuseum, dus genoeg te zien. Onze toppers zijn: Siena, Cortona, Arezzo, Firenze, Rome, Pienza, Assisi.
Hans Kattouw, 21-6-2013
Als je van wandelen houdt (en dat kan daar) dan is het raadzaam de juiste schoeisel mee te nemen.
Bert en Leny Hulsbosch, 4-8-2012
We hebben diversen steden bezocht zoals Siena, Perugia en Assisi. Dit zijn zeer mooie plaatsen door de ligging en omgeving. Rondrijden in Umbrie en en Toscane vonden we prachtig. In de dorpen en steden rondom Tuoro is in de avond van allens te doen en ook gezellige restaurantjes voor normale prijzen.