Bed and Breakfast Villa Pellegrino *****

Review geschreven door Hilde en Fred

Heerlijke plek!

Hilde en Fred,
12-8-2018

Bij Villa Pellegrino is het echt thuis komen. Marijke, Sandra, Jeroen en Mauro staan altijd voor je klaar en niets is hen te gek. Wij hebben hier tijdens onze roadtrip door Italië 2 nachten genoten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en het zwembad met uitzicht op het meer van Trasimeno is heerlijk. Meer dan voldoende ligbedden en schaduwplekken. Een perfecte uitvalsbasis voor een van de prachtige plaatsen in de omgeving. Vooraf krijg je van Marijke een mooie routebeschrijving zodat je op de beste plekjes komt! Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd! Wij raden Villa Pellegrino aan iedereen aan!