Bed and Breakfast Villa Pellegrino *****

Review geschreven door Theo & Marije Basstein

Bellissimo!

Theo & Marije Basstein,
12-8-2018

Wat een heerlijke stek. Je kunt je vakantie in Italië niet beter beginnen dan bij Villa Pellegrino. Vanaf het moment van aankomst tot aan het vertrek wordt je verwend en aangenaam verrast door bijzonder gastvrije eigenaren (wat de verrassingen zijn vertellen we niet, anders zijn het geen verrassingen meer ;-). De schitterende hoge ligging en het fantastische uitzicht op het meer van Trasimeno maken van Villa Pellegrino een pareltje in Umbrië. Bovendien is in deze streek is heel veel te zien en vooral te genieten. Dankzij alle goede tips en adviezen van Marijke hebben we meer gezien dan een Capitool-gids ons kan vertellen. Nu is een Bed & Breakfast geen hotel maar Villa Pellegrino mag wat ons betreft vier sterren op de muur spijkeren. Het is de reis meer dan waard. Gewoon doen dus!