Bed and Breakfast Villa Pellegrino *****

Review geschreven door Manola

Super!!

Manola,
1-7-2018

Heerlijk rustige accomodatie op een prachtige plek!! Het welkom is ouderwets gezellig. Ons appartement was van alle gemakken voorzien. Zelfs een föhn, vaatwasser en vriezer. Wel ouderwets koffie apparaat, is aan vervanging toe. Alles super schoon en voldoende handdoeken. De gastvrijheid is zeer groot. De B&B is rustig gelegen met een geweldig uitzicht op het Trasimenomeer. Ook de tuin met het zwembad is heerlijk.voldoende ligstoelen en parasols aanwezig bij het zwembad. We komen zeker voor de 3e keer terug. Goede uitvalsbasis want de leukste stadjes en dorpjes zijn op redelijke afstand gied bereikbaar!!