Bed and Breakfast Villa Pellegrino *****

Review geschreven door Dirk en Tineke

Werkelijk top!

Dirk en Tineke,
10-9-2017

Het is werkelijk een feest om hier te gast te zijn. Marijke, Sandra en Jeroen doen werkelijk alles om je een zo fijn mogelijk verblijf te bezorgen. Wij hadden een mooie kamer met balkon en een prachtig uitzicht. Heerlijk bed en ruime badkamer.

Vanaf het eerste moment voelden we ons welkom en thuis. We hebben genoten van het heerlijke diner waaraan wij op onze eerste avond konden deelnemen. Samen met de overige gasten waren we één grote Italiaanse familie. Wat kunnen zij heerlijk koken!

Het is ook een uitstekende basis voor het bezoeken van talloze culturele bezienswaardigheden. Marijke beschikt over veel kennis en geeft goede adviezen voor uitstapjes en steden. De vier dagen zijn omgevlogen en waren veel te kort.

Wij hopen zeker nog eens terug te komen.