Bed and Breakfast Villa Pellegrino *****

Review geschreven door Remco, Magdalena en Valentijn

Een ideale meivakantie!

Remco, Magdalena en Valentijn,
18-6-2017

Één bezoek aan Villa Pellegrino is niet genoeg! Villa Pellegrino is zeer centraal gelegen tussen diverse historische bezienswaardigheden van zowel Umbrië als Toscane. Vorig jaar hebben we Cortona, Siena, Perugia en Rome bezocht. Daarmee hadden we nog niet de helft gezien! Dit jaar hebben we Gubbio, de watervallen van Marmore, Spello, en nog een keer Rome bezocht. Allemaal even prachtig en dan zijn we aan Assisi en Orvieto nog nieteens toegekomen.

Een verblijf in Villa Pellegrino is voor ons een ideale meivakantie, een perfecte mix van rust, ontspanning, heerlijk eten, talloze culturele bezienswaardigheden en een prachtige (fiets)omgeving!