Bed and Breakfast Villa Pellegrino

86 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino in het Nederlands

Geweldig

Ron v Dam
12-9-2018

De gastvrijheid van de Familie Pellegrino is top.

Niets is teveel voor hun gasten. Ontbijt service ook goed verzorgd

De accomodaties is schoon en sfeervol ingericht, rustig gelegen met een prachtig uitzicht op het trasimeno meer.

Het zwembad is heerlijk, gelegen in de grote tuin.

Voor informatie over uitstapjes in de omgeving kan je uitstekend terecht bij de Familie .

Grote steden goed te bereiken vanaf deze locatie.

Heerlijke plek!

Hilde en Fred
12-8-2018

Bij Villa Pellegrino is het echt thuis komen. Marijke, Sandra, Jeroen en Mauro staan altijd voor je klaar en niets is hen te gek. Wij hebben hier tijdens onze roadtrip door Italië 2 nachten genoten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en het zwembad met uitzicht op het meer van Trasimeno is heerlijk. Meer dan voldoende ligbedden en schaduwplekken. Een perfecte uitvalsbasis voor een van de prachtige plaatsen in de omgeving. Vooraf krijg je van Marijke een mooie routebeschrijving zodat je op de beste plekjes komt! Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd! Wij raden Villa Pellegrino aan iedereen aan!

Bellissimo!

Theo & Marije Basstein
12-8-2018

Wat een heerlijke stek. Je kunt je vakantie in Italië niet beter beginnen dan bij Villa Pellegrino. Vanaf het moment van aankomst tot aan het vertrek wordt je verwend en aangenaam verrast door bijzonder gastvrije eigenaren (wat de verrassingen zijn vertellen we niet, anders zijn het geen verrassingen meer ;-). De schitterende hoge ligging en het fantastische uitzicht op het meer van Trasimeno maken van Villa Pellegrino een pareltje in Umbrië. Bovendien is in deze streek is heel veel te zien en vooral te genieten. Dankzij alle goede tips en adviezen van Marijke hebben we meer gezien dan een Capitool-gids ons kan vertellen. Nu is een Bed & Breakfast geen hotel maar Villa Pellegrino mag wat ons betreft vier sterren op de muur spijkeren. Het is de reis meer dan waard. Gewoon doen dus!

Fantastisch 😎

H. Schuring
18-7-2018

Prachtige locatie met een schitterend uitzicht over het lago di Tresimeno, we hadden een appartement voorzien van alle gemakken vaatwasser, oven, magnetron, koelkast /vriezer. Zeer vriendelijke eigenaren die ook nog eens veel konden vertellen over de bezienswaardigheden in de omgeving. Een adres waar we nog wel een keer terugkomen!! (Wat we anders niet snel doen)

Genieten!

Mirjam Groninger
5-7-2018

Fijn, superschoon appartement met vaatwasser en zelfs oven en magnetron.

Heerlijk terras voor je appartement met uitzicht op de prachtige tuin met zwembad en het Trasimenomeer. Rust, natuur en fijne eigenaren waar je op ieder moment van de dag bij terecht kan voor vragen over uitstapjes. Wij hebben ons verblijf verlengd, er is zoveel te zien in de omgeving en gaan zeker nog een keer terug! Aanrader dus!

Super!!

Manola
1-7-2018

Heerlijk rustige accomodatie op een prachtige plek!! Het welkom is ouderwets gezellig. Ons appartement was van alle gemakken voorzien. Zelfs een föhn, vaatwasser en vriezer. Wel ouderwets koffie apparaat, is aan vervanging toe. Alles super schoon en voldoende handdoeken. De gastvrijheid is zeer groot. De B&B is rustig gelegen met een geweldig uitzicht op het Trasimenomeer. Ook de tuin met het zwembad is heerlijk.voldoende ligstoelen en parasols aanwezig bij het zwembad. We komen zeker voor de 3e keer terug. Goede uitvalsbasis want de leukste stadjes en dorpjes zijn op redelijke afstand gied bereikbaar!!

Prima verblijf

Fred&Wilma
20-6-2018

Afgelopen week hebben wij een prima verblijf gehad bij villa Pellegrino!! We zijn daar bijzonder gastvrij ontvangen. Wij verbleven in b&b kamer “Dante Altghieri”, dit was een mooie kamer met, niet onbelangrijk, een goed bed, snelle wifi en een mooi terras. Iedere morgen werd er een goed ontbijt geserveerd. Er was een goede uitgebreide infomap aanwezig. Bij eventuele vragen werd er goede gedetailleerde info gegeven, waar je echt wat aan had. Er was een aantal keer gelegenheid om aan te schuiven voor een prima 3 gangen Italiaanse maaltijd, met als afsluiter altijd een voortreffelijke eigen gemaakte limoncello! Er was ook een wijnproeverij georganiseerd bij een wijnboer uit de omgeving, deze maakte wijnen in kleinere aantallen. Het weer werkte ook behoorlijk mee zodat we ook goed gebruik hebben kunnen maken van het zwembad en de mooi aangelegde tuin. Hier was voldoende privacy gewaarborgd. Er was echter een klein nadeel: het was te kort!!!

Werkelijk top!

Dirk en Tineke
10-9-2017

Het is werkelijk een feest om hier te gast te zijn. Marijke, Sandra en Jeroen doen werkelijk alles om je een zo fijn mogelijk verblijf te bezorgen. Wij hadden een mooie kamer met balkon en een prachtig uitzicht. Heerlijk bed en ruime badkamer.

Vanaf het eerste moment voelden we ons welkom en thuis. We hebben genoten van het heerlijke diner waaraan wij op onze eerste avond konden deelnemen. Samen met de overige gasten waren we één grote Italiaanse familie. Wat kunnen zij heerlijk koken!

Het is ook een uitstekende basis voor het bezoeken van talloze culturele bezienswaardigheden. Marijke beschikt over veel kennis en geeft goede adviezen voor uitstapjes en steden. De vier dagen zijn omgevlogen en waren veel te kort.

Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Schitterende plek

C. Vankerkom
6-8-2017

We hebben 2 weken genoten van het appartement Rafael. Uitzicht op het zwembad en het meer. Zo iedere morgen wakker worden is geschenk. Mooi verzorgd. Vriendelijke mensen en fijne tips voor uitstapjes in de omgeving. We gaan zeker terug.

Een ideale meivakantie!

Remco, Magdalena en Valentijn
18-6-2017

Één bezoek aan Villa Pellegrino is niet genoeg! Villa Pellegrino is zeer centraal gelegen tussen diverse historische bezienswaardigheden van zowel Umbrië als Toscane. Vorig jaar hebben we Cortona, Siena, Perugia en Rome bezocht. Daarmee hadden we nog niet de helft gezien! Dit jaar hebben we Gubbio, de watervallen van Marmore, Spello, en nog een keer Rome bezocht. Allemaal even prachtig en dan zijn we aan Assisi en Orvieto nog nieteens toegekomen.

Een verblijf in Villa Pellegrino is voor ons een ideale meivakantie, een perfecte mix van rust, ontspanning, heerlijk eten, talloze culturele bezienswaardigheden en een prachtige (fiets)omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.