Bed and Breakfast
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pellegrino & Appartementen voor je op een rij gezet:

Direct boeken
Direct boeken

1 review over Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen in het Nederlands

Rustig & uiterst vriendelijk

Jeanine
29-8-2009

Een groene oase van rust, vlakbij het authentiek dorpje Tuoro met geweldig uitzicht over het Lago Trasimeno. Ontzettend aardige eigenaars, die je warm onthalen, en altijd en direct voor je klaarstaan. Heerlijk gegeten en tot rust gekomen. Chapeau voor deze beginnende familie.

Gereisd alleenreizend in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.