Bed and Breakfast
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pellegrino & Appartementen voor je op een rij gezet:

Direct boeken

4 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen in het Nederlands

Een beoordeling schrijven, nadat je terug bent van vakantie, wordt vaak door drukte vergeten. Voor de familie Pellegrino maken wij graag een uitzondering. We zijn al op veel plaatsen in Italië geweest, maar nog nooit zo hartelijk en gastvrij ontvangen. Ons appartement was van alle gemakken voorzien en gelegen in een prachtig verzorgde tuin. We hebben een super vakantie gehad en volop genoten van ons verblijf in Villa Pellegrino!

Gereisd anders in juni 2014
2007

Villa Pellegrino is prima bevallen! Klein, maar fijn! Dit is een adres voor rustzoekers! Schitterend grote tuin. Een deel hiervan moet nog aangelegd worden, dus lekker wild en niet geschik voor kleine kinderen. Maar wel heel oorspronkelijk en authentiek. In het deel wat al wel aangelegd is, ligt een prachtige vijver. De eigenaren zijn Nederlanders en spreken prima Italiaans. Er wordt hard gewerkt om er iets moois van te maken. In de toekomst komen hier namelijk ook nog appartementen. Mooie natuur waar je heerlijk kan wandelen, als je de villa uitloopt, loop je na 5 minuten midden in de bossen, met uitzicht op het Trasimenomeer. Goede en schone bedden, nette kamers. Wij hebben veel gezien van de omgeving en hebben een erg prettige vakantie gehad en dat kwam mede door ons rustpunt, Villa Pellegrino.

Gereisd anders in juli 2007

Wij hebben met de auto een rondreis gemaakt door Toscane en Umbrië en hebben hier 5 nachten geslapen. Keurige kamer, schoon en netjes. Service was prima en ontbijt was heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk rustig gelegen, op een berg, je hoort alleen vogels. Op ongeveer drie kilometer afstand van het dorp en daar is ook een strandje aan het Trasimenomeer. In de tuin waren ligbedden aanwezig, waar je heerlijk kon uitrusten na een actief dagje.

Gereisd anders in juli 2007

Direct boeken

Wij zijn hier in april 2007 een week geweest. Villa Pellegrino is een Bed & Breakfast in opbouw en wordt gerund door een Nederlands-Italiaanse familie, erg gastvrij! Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd anders in mei 2007

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.