Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen

Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen

9.8Fenomenaal

Italië, Umbrië, Tuoro sul Trasimeno

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pellegrino & Appartementen voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

107 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen

• 10Marcel Glaudemans31-07-2020

Rust, mooi weer, fijne mensen, gewoon Perfect !!!!

Appartementen / kamers zeer netjes, Ontvangst heel goed, zeer vriendelijk !!!!, mooi complex, uitleg van routebeschrijvingen ook zeer perfect, wat hebben jullie dit goed neer gezet 👌 wij weten gewoon echt geen negatieve review te schrijven over jullie.... gewoon in 1 woord TOP THANKS, Marijke, Sandra, Jeroen en Mauro Voor de super fijne vakantie, hier kom je echt tot RUST !!!!

Liefs Conny en Marcel Marijke wat heb je een leuke / mooie verhalen Jeroen wat ben jij een harde werker TOP 💪 Sandra, wat weet jij veel...

SUPER TROTS op jullie 😘

• 10Beppie Roseboom26-07-2020

Heerlijk, relaxed, prachtige b&b,

Zeer vriendelijke familie, behulpzaam en hart op juiste plaats. Veel mooie tips gekregen. Fijne ervaring en voor herhaling vatbaar

• 10Egbert24-07-2020

Vriendelijke zorgzame host - schitterend verblijf.

Wij kenden Villa Pellegrino van eerdere kortere verblijven; dit maal twee weken (eigenlijk nog te kort). In Coronatijd geeft de tophygiëne en een goed gevoel. Wij hadden een appartement, dat bijzonder goed is uitgerust met prima bedden, complete keukeninrichting, goede badkamer, terras en natuurlijk het zwembad. Het eigen terras geeft een schitterend uitzicht over de prachtige tuin en Lago di Trasimeno, en een fraaie blik op het dorpje Passignano verderop aan de oever. De eigenaren (Marijke, Sandra en Jeroen) hebben veel informatie over de enorme verscheidenheid aan activiteiten en bezienswaardigheden zoals Perugia, Assisi, kleine dorpjes, restaurants, markten, ruïnes, wandelroutes etc. in Umbrië en Toscane. Je wordt echt onthaald en ze doen er alles aan het je naar de zin maken. Het gebied is tot slot naar mijn eigen ervaring een Walhalla voor (race/MTB) fietsers - verkeersarme wegen, klimmetjes en feeërieke landschappen.

• 10Carin en Wilfred van Wing07-07-2020

Uitmuntend

Gezellige lieve mensen die je graag helpen mooi en schoon appartement

Gereisd met partner in april 2019

• 10Debby en Olaf02-07-2020

Wij waren de eerste gasten in deze nare Corona tijd en zijn ontzettend hartelijk ontvangen door Sandra, Jeroen en Marijke. Onze prachtige kamer was brandschoon, heerlijk zwembad en een zalig ontbijt. Uiteraard is Villa Pellegrino volledig Corona proof. Villa Pellegrino is een perfecte uitvalsbasis om het mooie Umbrië en Toscane te ontdekken. Sandra en Marijke hebben ons heel veel tips gegeven en ook hebben zij voor de gasten een digitaal handboek gemaakt met daarin alle bezienswaardigheden, aan te raden restaurants ect. Villa Pellegrino is echt een pareltje en wij komen hier zeker terug! Aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Linda Hendriks15-11-2019

Fantastisch ❤

Een dikke 10 voor deze bed&breakfast! Bij aankomst een warm onthaal! Nog nooit zulke schone kamers gehad. De tuin het zwembad alles is mooi. Marijke Sandra en Jeroen zijn mooie warme mensen die van je verblijf eentje maken om nooit te vergeten 😍 Echt een TOP VAKANTIE hier gehad ❤ Marijke kan prachtig vertellen over de bezienswaardigheden in de omgeving. Het is een prachtige omgeving Umbrie, waar je geen spijt van krijgt! Wil je Umbrie gaan bekijken dan is deze geweldig, ligt erg centraal!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Lisette24-09-2019

Geweldig

We kwamen weer thuis , werden weer warm ontvangen door Marijke . Vorig jaar zijn we ook geweest en nu weer een paar dagen terug. Eigenlijk te kort dit jaar , t is net of je elkaar al jaren kent . Tis zo n geweldig fijne plek , ze werken met hart en ziel om het ons naar de zin te maken . En dan de limocello dat is de beste van heel Italië Belisimo . Lieve mensen , ga vooral zo door . Wij komen zeker nog eens terug 😘 Groetjes André en lisette

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam. Pisters16-09-2019

Bellisimo!

Bij Villa Pellegrino halen ze alles uit de kast om jouw vakantie speciaal te maken. De familie Pellegrino geeft je echter altijd het gevoel dat je met mensen te maken hebt en dat het geen onpersoonlijk hotel is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10H.Doppegieter16-09-2019

Goed ontvangst, accommodatie top,omgeving goed bereikbaar,en de eigenaren geweldige mensen dit verdient een 10 ,CHAPEAU

Gereisd met partner in september 2019

• 10Joke Meijer10-09-2019

Fenomenale B&B en appartementen!!

We hebben nog nooit een verblijf als dit gehad. Alles was in één woord geweldig. De ontvangst, de kamer, het ontbijt en vooral de ontzettende lieve eigenaren. Niets was hen teveel. Ik beveel Villa Pellegrimo bij iedereen aan en wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2019

Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen