Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Pellegrino & Appartementen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 121 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

121 Reviews over Villa Pellegrino & Appartementen

• 10Monique en Dave30-12-2022

Echt fantastisch! Voor herhaling!

Wij waren voor het eerst in Umbrië maar zeker niet voor het laatst. Dit is een zeer mooie omgeving. Omdat je bij Villa Pellegrino op de grens van Umbrië en Toscane zit, kan je beide regio’s ontdekken. Mooie steden in de omgeving zijn Cortona, Spello, Gubbio, Perugia of bedevaartsplaats Assisi. Indrukwekkend zijn de watervallen bij Terni.

We hebben met ons viertjes een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden zowel kamer Da Vinci en studio Donatello gehuurd. Je hebt dan ieder je eigen kamer, maar toch lekker privacy. De Da Vinci B&B kamer is beneden in het huis. De Donatello studio is iets ruimer en heeft de entree boven.

De familie Pellegrino is een Italiaans/Nederlandse familie en is zeer gastvrij. Marijke, Sandra en Jeroen hebben veel tips over de omgeving. Bj boeking krijg je een gratis e-book met heel veel tips over de omgeving. De appartementen zijn ook een aanrader, hele complete keuken. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Marc08-07-2022

Nederlands gezellig op z’n Italiaans

Wij hebben hier een heerlijk aantal dagen verbleven. Super gastvrij ontvangen. Prachtige ligging en alles bij elkaar een heerlijke ervaring. De hosten zijn gastvrij, behulpzaam en een schat aan informatie, zowel in de info map als levend. Zeker een aanrader! Heel erg genoten. Dank jullie wel Sandra, Marijke en Jeroen!!

• 10Véronique23-08-2021

Een geweldige plek om te ontstressen!

Rust, gastvrijheid, ontspannen en genieten. Dit geeft het verblijf in villa Pellegrino perfect weer. Een geweldige locatie op een heuvel met uitzicht over het meer van Trasimeno omgeven door natuur. Vlakbij het gezellige plaatsje Passignano, waar heerlijke restaurantjes zijn en een gezellige boulevard. Het appartement was superschoon en van alle gemakken voorzien. De verzorging was geweldig. En de eigenaren hebben goede tips om mooie plaatsen te bezoeken, parkeerplaatsen en bezienswaardigheden te vinden. Het zwembad is heerlijk, de tuin is mooi en ruim. Oftewel een aanrader voor een liefhebber van Italië, rust, natuur en cultuur.

• 10Wamp en Gio04-12-2020

Superrrrrrr

Heerlijke plek, prachtige omgeving, veel cultuur in de buurt, super hygiënisch, lieve behulpzame mensen

• 9Ed & Lida18-11-2020

Fantastisch plekje

Heerlijk genoten van ons appartement, je komt er in een warm en gastvrij familie B&B helemaal tot rust, of als je dat wil is er zoveel te beleven in de omgeving dat je vanzelf nog een keer terug gaat. Het uitzicht s’morgen is eigenlijk al de moeite waard daarvoor. Wij hadden zelf een auto maar ze hebben ook speciale arrangementen waarin ze je naar de mooiste plekjes begeleiden. Aanrader👌🏻

• 10Lydia van Vugt18-11-2020

Heerlijke plek puur Italiaans

Genoten van alles ,natuur ruimte gastvrijheid eten en alle tips prachtige B&B ruimte genoeg van alles voorzien we werden super geholpen ! Garage hulp , fysiotherapie mooie plekjes in Umbrië , Toscane kortom van alles wat ! Een top locatie

• 9Marina Berendsen18-11-2020

Geweldig!

Ondanks dat wij wat minder weer hadden, hebben wij het zo ontzettend goed gehad! Zo verwend door de familie/eigenaren. Geweldig ontbijt elke dag en ontzettend veel gezien in de omgeving! Gaan zeker voor herhaling een keer.

• 10Carolien, Edwin en Maud16-11-2020

Het paradijs!

Wat hebben wij genoten! Wij mochten logeren in het heerlijke appartement Rafaël. Zelden zo’n complete keuken aangetroffen. Heerlijke bedden en badkamer. Een geweldig zwembad voor de deur met prima bedden en stoelen. Perfecte uitvalsbasis voor allerlei trapjes.Maar het mooist is het geweldige uitzicht! Sandra, Jeroen, Marijke en Davide, wij komen terug!

• 9Joke Meijer16-11-2020

Grandioos

Grandioos. Voor herhaling vatbaar. Lieve mensen en geweldige locatie. Echt een aanrader!!

• 10A van Pieterson16-11-2020

Fantastisch en coronaproof

Wederom een heerlijke vakantie gehad en ook nog eens coronaproof (dit is toch wel HET woord van 2020). We hadden een arrangement geboekt en dit betekende dat we naar diverse locaties gebracht werden: iedereen hield zich aan de maatregelen. Ondanks de uitdaging die het soms met zich meebracht, was alles tot in de puntjes perfect geregeld! Aangezien we de laatste gasten van het seizoen waren, konden ze met ons mee naar Le Cascate delle Marmore; zij waren daar zelf nog nooit geweest. Wat een geweldige en gezellige dag was dat! Al met al enorm genoten van onze vakantie. We komen hier zeker nog vaker terug.

Bed & Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via dei Pini 28, 06069