Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen

Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen

9.7Fenomenaal

Italië, Umbrië, Tuoro sul Trasimeno

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pellegrino & Appartementen voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

118 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen

• 9Ed & Lida18-11-2020

Fantastisch plekje

Heerlijk genoten van ons appartement, je komt er in een warm en gastvrij familie B&B helemaal tot rust, of als je dat wil is er zoveel te beleven in de omgeving dat je vanzelf nog een keer terug gaat. Het uitzicht s’morgen is eigenlijk al de moeite waard daarvoor. Wij hadden zelf een auto maar ze hebben ook speciale arrangementen waarin ze je naar de mooiste plekjes begeleiden. Aanrader👌🏻

Gereisd met partner in oktober 2020

• 10Lydia van Vugt18-11-2020

Heerlijke plek puur Italiaans

Genoten van alles ,natuur ruimte gastvrijheid eten en alle tips prachtige B&B ruimte genoeg van alles voorzien we werden super geholpen ! Garage hulp , fysiotherapie mooie plekjes in Umbrië , Toscane kortom van alles wat ! Een top locatie

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Marina Berendsen18-11-2020

Geweldig!

Ondanks dat wij wat minder weer hadden, hebben wij het zo ontzettend goed gehad! Zo verwend door de familie/eigenaren. Geweldig ontbijt elke dag en ontzettend veel gezien in de omgeving! Gaan zeker voor herhaling een keer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Carolien, Edwin en Maud16-11-2020

Het paradijs!

Wat hebben wij genoten! Wij mochten logeren in het heerlijke appartement Rafaël. Zelden zo’n complete keuken aangetroffen. Heerlijke bedden en badkamer. Een geweldig zwembad voor de deur met prima bedden en stoelen. Perfecte uitvalsbasis voor allerlei trapjes.Maar het mooist is het geweldige uitzicht! Sandra, Jeroen, Marijke en Davide, wij komen terug!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Joke Meijer16-11-2020

Grandioos

Grandioos. Voor herhaling vatbaar. Lieve mensen en geweldige locatie. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in mei 2020

• 10A van Pieterson16-11-2020

Fantastisch en coronaproof

Wederom een heerlijke vakantie gehad en ook nog eens coronaproof (dit is toch wel HET woord van 2020). We hadden een arrangement geboekt en dit betekende dat we naar diverse locaties gebracht werden: iedereen hield zich aan de maatregelen. Ondanks de uitdaging die het soms met zich meebracht, was alles tot in de puntjes perfect geregeld! Aangezien we de laatste gasten van het seizoen waren, konden ze met ons mee naar Le Cascate delle Marmore; zij waren daar zelf nog nooit geweest. Wat een geweldige en gezellige dag was dat! Al met al enorm genoten van onze vakantie. We komen hier zeker nog vaker terug.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9Judith en Evert-jan Guldemond27-09-2020

Fantastisch verblijf in Villa pellegrino

Een heerlijke plek in Villa pellegrino ,we waren er voor de 2e x als je van rust hou dan is het hier heerlijk.Je word er heel hartelijk ontvangen. Mooie kamers en appartement wij zaten 14 dagen in appartement . Als je wilt krijg je hele mooi route om ergens heen te gaan . Er is een zwembad Je zit daar centraal om mooie plaatsje te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2020

• 10José Noomen12-09-2020

Beste plek voor heerlijke vakantie Toscane/Umbrië

Door een familie gerunde b&b die er alles aan doen om je een fantastische vakantie te bezorgen. Uitzicht over het Trasimeno meer is geweldig! Smiddags koelde we af in het zwembad. Kortom het was zo fijn hier dat we volgend jaar terug keren ies dat we nog niet eerder hebben gedaan.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Betty Van der voorde06-09-2020

Geweldig 😍 echt niets op aan te merken !

Villa Pellegrino is een super mooi plekje waar je echt tot rust komt. Marijke Sandra en Jeroen bezorgen je een zorgeloze vakantie. Ze staan altijd voor je klaar en geven super goede adviesen. De apartementen zijn ook TOP! Alles erop en eraan. Het zwembad is ook heerlijk. Met heel veel ruimte en leuke mooie zitjes. En tijdens deze corona tijd hoef je je daar echt geen zorgen te maken alles is goed geregeld . Ik kan niets negatiefs zeggen. Alleen maar BEDANKT voor deze fijne veilige vakantie! En zeker tot ziens😉😍

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Berna Tims15-08-2020

Echt fantastisch! Een aanrader. Voor herhaling.

Het is een prachtige plek met fantastisch uitzicht. Groot en mooi zwembad. Jeroen, Sandra en Marijke weten je heel goed te adviseren en te helpen met wat te doen in de omgeving. Het appartement was precies zoals op de foto's. Fijn dat er een blower voor de kinderen was en bij ons een plafond ventilator. Mooie en oude stadjes bekeken en soms ook heerlijk bij het zwembad gebleven. Het is er echt corona proef! Echt een aanrader. Ook met kinderenvan 9 en 12 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

Bed and Breakfast Villa Pellegrino & Appartementen info