Appartement Villa Gosparini (in Gosparini)

Appartement
Appartement Villa Gosparini (in Gosparini)
9,8

2 tips over Appartement Villa Gosparini (in Gosparini)

Erna Nijkamp, 11-9-2013
Eind juli vind jaarlijks het Trasimeno Blues festival plaats in de plaatsjes rondom het meer.
carlaverdaasdonk, 18-9-2011

Wat wij een echte aanrader vinden is het plaatsje Gubbio, mooi oud stadje, auto vrij, mooie route om erheen te rijden door de heuvels, klim helemaal naar boven (of neem de lift) en bezoek de abdij met de sarcofaag van Saint Ubaldo.

Verder zijn er leuke plaatsjes rondom het meer, laat je informeren bij de plaatselijke VVV over de verschillende festiviteiten die plaats vinden in de verschillende dorpen, in de zomer zijn er 's avonds diners van verschillende wijken, leuk om aan deel te nemen.