Appartement Villa castellaro

• 9.7Inrichting
  • 9.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Villa castellaro

• 10Familie Rolland - Rombaut30-08-2016

Fantastisch! Perfect!

Carlos heeft ons perfect ontvangen. Kan het Italiaanser :-) Wij hadden het appartement op de 1ste verdieping. Prachtig uitzicht, zon en mooi terras. Ook was binnen ALLES aanwezig. Vlakbij het dorpje. Bakker komt aan huis of je kan zelf te voet gaan. Een lekker koffietje 's ochtends gaan drinken beneden in het dorpje en de krant halen. Heerlijk vertoeven tussen de locale bevolking. Een super lekkere resto in de buurt en zeker niet duur. Heel mooi zwembad en zalig vertoeven onder het overdekte terras. Foto's bedriegen zeker niet. Wij waren gewoon om naar een all in hotel te gaan met 5 *. Wij hebben hoge verwachtingen en hoge eisen. Deze werden allemaal perfect ingelost. Tuoro ligt heel centraal. Alles is makkelijk bereikbaar per auto of trein. wij hebben alvast geboekt voor volgend jaar!

• 6hans_6522-08-2014

Het kan beter

We (2 volwassenen en 1 kind) zaten op de onderste verdieping van dit appartement. Een beetje donker maar wel koel. Bovendien royaal opgezet en goed afgewerkt. Om buiten in de zon te zitten moet je achter het huis bij het zwembad zijn. Het appartement ligt in een woonwijk. Je zit dus niet echt vrij en vanuit het onderste appartement kijk je niet mooi weg. Voordeel is dat je dicht bij het dorp zit.

De afknapper was de ontvangst en hartelijkheid van de eigenaren die in hetzelfde complex wonen. Toen we aankwamen kregen we een korte rondleiding door het appartement en dat was het: - niet: goede reis gehad? - niet: willen jullie wat drinken? - niet: een flesje wijn op tafel (was nota bene beloofd bij boeken!) - niet: de bakker is daar (later bleek dat de bakker ook bij het appartement bezorgde; was makkelijk geweest) - niet: informatie in het huisje over wat je zoal kunt bezoeken Zo verschrikkelijk onpersoonlijk. Ook bij het vertrek was er geen vraag of we het naar ons zin hebben gehad.

• 10Anja Stevens09-01-2012

Uitstekend !

Omgeving en uitzicht zijn prachtig, rustige buurt. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, we zijn in de watten gelegd. Het zwembad is een lust voor groot en klein. Bedankt ! fam De Groodt-Stevens

• 10Demeyere Hilde17-02-2010

Super!

Vorige zomer waren wij voor het eerst te gast bij Ina en Carlo. Het is er zaaalig! Alles proper,zeer veel ruimte,rust en gezellig! Ina is altijd bereid om je te helpen waar ze kan. Wij komen zeker nog terug. Fam. Rommens

• 10jan, monique, nico en stéphanie03-02-2008

Tuoro is een ideaal uitganspunt voor liefhebbers van zon, natuur, cultuur en voor de fijnproevers! Wij hebben reeds verschillende keren gelogeerd in Villa Castellaro bij een Italiaans-Belgisch gezin in een van hun drie mooie appartementen. Heel gezellig als de verschillende vakantiegangers samen rond het zwembad zitten of genieten van de gezamelijke wekelijkse pasta-avond. Ina en Carlo geven je met veel plezier info en tips over de niet te missen bezienswaardigheden in de streek, adressen van goede restaurants waar je je vingers kunt aflikken voor heel democratische prijzen(!!), enz. Je zit er in een rustige groene omgeving op 5min stappen van de bakker en de buurtwinkel.

• 10Els Gijssels30-01-2008

Ik was er vorig jaar voor het eerst met mijn gezin en heb deze vakantie op alle vlakken als zeer aangenaam ervaren. De gemoedelijke ontvangst na de lange rit, de accomodatie en de ruimte in en rond het appartement, de gelukkige gezichten van mijn kinderen en de tips van Ina en Carlo om de prachtige omgeving en de echte italiaanse keuken te ontdekken, hebben ons niet doen twijfelen: ons appartementje is voor deze zomer reeds opnieuw geboekt!

• 10Wilfried Janssens30-01-2008

Niet alleen een prachtige accomodatie in een prachtige omgeving, maar tevens zijn Ina en Carlo de vriendelijkheid zelve. Waar ze kunnen, helpen ze je zowel met culturele als culinaire vragen. Ik was er reeds tweemaal en zal er zeker nog terugkeren.

Appartement Villa castellaro info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met