vakanties Tuoro sul Trasimeno

Reviews over Tuoro sul Trasimeno

Fantastisch !

M.A,
    8-11-2018

Het is hier altijd genieten van prachtige stek,lieve mensen en schItterende natuur.

perfect , gemoedelijk , gezellig enz enz.

ilona de jong,
    13-10-2018

Punta navaccia is bezig met een inhaalslag , er is druk gewerkt om de toiletgebouwen op te knappen . Ook het speelparkje en de kano,s zijn leuk. In de vorige rescentie staat toiletten te smerig voor woorden vind ik niet terrecht. Er wordt goed schoongemaakt , ik zie dit al jaren echter ik zie ook dat er mensen heel smerig gebruik maken vd toiletten en ook vandalisme ( toiletdeur eruit halen) dat kun je niet voor zijn als schoonmaker. Dus niet terrecht. Wij komen al jaren op punta navaccia en zie gezinnen jong en oud ook al jaren terug komen en dat is niet voor niks lijkt mij. De gezelligheid ,de gemoedelijkheid is super en de betrokkenheid van de 3 zussen bij iedere bezoeker is ongekend , iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Dus mensen verwacht bij punta geen afgebakende strakke plekken , geen schoonmaak machines op de plekken dan moet je iets anders zoeken. Dit is een gezellige italiaanse camping waar veel georganiseerd wordt.

Geweldig

Ron v Dam,
    12-9-2018

De gastvrijheid van de Familie Pellegrino is top.

Niets is teveel voor hun gasten. Ontbijt service ook goed verzorgd

De accomodaties is schoon en sfeervol ingericht, rustig gelegen met een prachtig uitzicht op het trasimeno meer.

Het zwembad is heerlijk, gelegen in de grote tuin.

Voor informatie over uitstapjes in de omgeving kan je uitstekend terecht bij de Familie .

Grote steden goed te bereiken vanaf deze locatie.

Heerlijke vakantie gehad

Martijn,
    29-8-2018

Voor de tweede keer op de camping gestaan met een tent. Tussen de Italianen met hun vaste plaatsen. Dit geeft een heerlijk gevoel.

De drie zussen zullen er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Alles is heel gemoedelijk, het sanitair is gedateerd maar schoon.

Het meer is geweldig, alleen zitten er wel wat stekelige planten in. Het zwembad vinden de kinderen heerlijk.

Onze vakantie voor volgend jaar is al weer gereserveerd.

Gedateerd maar prima vertoeven!!!

Fam. Toet,
    25-8-2018

Gezin met 2 dochters, 17 en 20 jaar. Mobile home De Luxe. Uitzicht op het meer. Periode 8-22 augustus 2018 via TO. Komen al jaren in Italië. Zoeken altijd een kleinschalige camping. Oog viel op Navaccia. Ontvangst prima, camping gedateerd gerund door 3 zussen die het zeker naar je zin zullen maken. Gemoedelijke camping. Je leeft echt buiten en in je zwembroek. Heerlijk weer. Nabije omgeving veel dorpjes en steden. Aanrader is Perugia, Castiglione del Lago moeite waard. Mooi uitzicht over het meer. Er is zelfs een heus Outletcenter in Valdichiana. Zeer groot. Met trein naar Florence geweest. Zeker de moeite waard. Prijzen zijn acceptabel. Van 0-26 jaar valt onder jeugd en dus kaartje voor de helft. Wij waren met 4en voor retour 70 euro kwijt. Nadeel is de aanwezigheid van honden verblijven op de camping dus ook in je caravan. Stinkt. Erger nog geen hondenuitlaatplaats buiten dus op camping poepen. Soms niet opgeruimd!!!

Tuoro sul Trasimeno scoort een 7,5 uit 10, op basis van 93 reviews