ItaliëUmbriëTreviAparthotels TreviAparthotel Villa Silvana

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

Aparthotel info

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Villa Silvana

• 10Gaetano04-07-2011

Non vedo l'ora di ritornarci!

Sto scrivendo la recensione dalla nuova postazione internet istallata presso la sala polivalente dell'agriturismo Villa Silvana. Voglio esprimere la mia soddisfazione per il servizio ricevuto. Ho infatti portato qui la mia famiglia, cane compreso, e abbiamo passato una splendida settimana senza mai uscire dalla struttura, il giorno in piscina e la sera a cena nel ristorante biologico con terrazzo. Ve la consiglio a tutti una vacanza rilassante in questo posto da favola!

• 6Marita19-07-2008

Een eenmalig bezoek

Villa Silvana is geen meevaller. Het appartement is klein. De bedden zijn aan de korte kant. De badkamer is muf en te klein, bij een toiletbezoek zit je klem tussen bidet en douchecabine. De keukeninrichting is buitengewoon karig. Er is wel normaal bestek, maar bijvoorbeeld geen mes om brood of vlees te snijden. Met hangen en wurgen hebben we zelf kunnen koken. Dat we daarvoor de tafel als snijplank hebben moeten gebruiken, mag de pret niet drukken. Pluspunt: bij aankomst was het eigen restaurant gesloten (we waren trouwens de enige gasten), maar er werd voor ons een ander restaurant gereserveerd, voor een aangepast tarief.

Aparthotel Villa Silvana info

• Huishoudelijke apparatuurTV