ItaliëUmbriëTreviHotels TreviHotel Relais de Charme Antica Dimora alla Rocca

Hotel Relais de Charme Antica Dimora alla Rocca

ItaliëUmbriëTrevi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Relais de Charme Antica Dimora alla Rocca voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 7 reviews

7.4GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Relais de Charme Antica Dimora alla Rocca

• 8masimo21-05-2013

atmosfera rinascimentale

ottima qualità e ospitalità da parte dei gestori,situato in una posizione tranquilla e strategica per visitare Spoleto,Foligno , Spello,Monte Falco,cascate della Marmora .

• 7theo van der Graaff03-10-2010

Sfeervol hotel maar kleine kamers

Oud sfeervol hotel,maar wij hadden een klein muf kamertje met klein raam zonder uitzicht,slechte matras muffe sprei,ontbijtzaal in kelder heel sfeervol maar zeer karig ontbijt,personeel aan balie wel vriendelijk,gratis internet,en gratis parkeren in garage op loopafstand, avondeten goed maar personeel is in sept aan het einde van het seizoen niet erg vriendelijk meer,wij hadden een super goede ervaring in een ander restaurant in Trevi (taverna del 7)(op dorpsplein klein steegje in)met jong enthiousast verloofd stel hij in de keuken zij in de bediening bijna michelin niveau,biologische wijn en alles super vers ,plaats is klein maar sfeervol ,dorpsplein met terras leuk koffie super en dat voor 1 euro,kom daar maar voor in de Nederlandse horeca 3 euro en meestal slootwater niveau

• 8jan19-08-2009

Hotel met karakter

Hotel ligt in centrum middeleeuwse plaats en was ooit een "pallazo". Kamer (ruime-)met karakter. Helaas werkte de airco niet. Oplossing was kleinere (niet aanbevelingswaardige) kamer om te slapen. Als compensatie werd ons de drank tijdens de goede maaltijden gratis aangeboden. Adviseer overigens niet om met een ietwat grotere auto tot aan het hotel te rijden ivm de wel erg nauwe straten.

• 8Jantine 01-09-2008

echt italiaans, sfeervol

dit hotel ligt midden in het stadje Trevi. Trevi is heel gezellig, vooral savonds op de pleintjes. het hotel is sfeervol. de kamers zijn prachtig, erg luxe, wij hadden een whirphool. het personeel is erg aardig. ontbijt karig, had ik niet verwacht helaas... je kan heel moeilijk in het stadje komen, super smalle straatjes. een luxe, sfeervol hotel in een gezellig stadje!

• 8Tim26-08-2008

Echte oude italiaanse sfeer

Dit hotel maakte deel uit van onze rondrit via een touroperator. Het was een leuk hotel, erg sfeer vol. Een leuk pleintje voor de deur en overige restaurants op loopafstand. Kamers voorzien goed uitzicht en airco. Trevi is niet groot en weinig te doen. Aissisi ligt op half uur rijden en Perugia op een uur.

• 6Hilde de Jonge17-06-2008

Dit was ons derde hotel van de rondreis door Italie. Ook hier klopte het adres niet met de reisbescheiden, waardoor het erg moeilijk zoeken is. Je moet ook niet claustrofobisch, want het is wel heel erg smal en nauw daar. Het straatje naar het hotel is zo smal dat de auto er maar net doorheen kan en dan is het ook nog heel steil. Dus nee, dat begon niet lekker. De hotelkamer daarentegen was echt super mooi, echt een soort van kasteelkamer. Alleen de badkamer was niet echt mooi afgewerkt en al het water liep dan ook tijdens het douchen de gang in. Je zit hier echt in de middle of nowwhere, ik vond het niets. Geen leuke plaatsen in de buurt. Het personeel spreekt slecht engels. Ik had gereserveerd voor 2 nachten, maar hield het echt niet langer vol, zijn eerder weggegaan. Eten was ook slecht, ontbijt was wel redelijk. Dit is geen aanrader dus. Van de vier hotels is dit echt het slechtste hotel.

• 7Guido30-08-2007

Dit hotel was een onderdeel van onze rondreis door Italie. Trevi vond ik echt een spookstadje. Echt heel weinig te beleven, moet je echt van houden. Als wijn proeven en schilderen je ding is; trevi. Ik was bang mensen aan te spreken, dacht dat ze misschien uit angst weg zouden rennen. Hotelkamer is echt uit een sprookje zo mooi. Enorme mooie schilderingen en een bed uit de tijd der koningen, prachtig! Ligging is niet optimaal. Eerst een cursus 4x4 volgen om het hotel te kunnen bereiken (smalle straatjes en steile hellingen. Zwembad die ze claimen te hebben is er niet; ja het openbare zwembad van Trevi. 1 gelukje, het is niet druk! Restaurant is prima, ontbijt Italiaans karig. Dit hotel moet je van houden.

Hotel Relais de Charme Antica Dimora alla Rocca info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met