Appartement Pian del Tevere

Met jonge kinderen

Een onvergetelijke plek.

Marjolein Verweij
9-8-2012

In augustus zijn wij met gezin (zoon van 11 jaar) op vakantie geweest.

Het is een heerlijke plek met 4 appartementen in een oude hoeve uit 1720. De inrichting van het appartement is geweldig. Met veel liefde en zorg aangekleed. Prachtige antieke meubels en muurschilderingen.

De service van het "beheerders" echtpaar (Claudio en Patricia) is weergaloos. Je wordt enorm verwend.

Het zwembad is gezellig en er staan voldoende ligbedden.

Het enige kleine nadeel is dat je geen eigen terras hebt om te eten of een wijntje te drinken.

Je zit met zijn allen in de tuin. Eigenlijk was dat ook wel weer heel gezellig. In deze locatie logeerden alleen Nederlanders.

Ik vond prima. Onze zoon had veel speelkameraadjes.

Een aantal km. verderop wordt gewerkt aan extra appartementen en ik begreep dat dat een eigen zwembad zal krijgen.

Een aanrader voor een heerlijke en luxe vakantie!

prachtige plek in Umbrie om tot rust te komen

Jolanda Nieberg
3-8-2012

Prachtig gelegen agriturismo, mooi appartement, heerlijk zwembad, veel speelruimte voor de kinderen en genoeg schaduw. Gratis fietsen en hele vriendelijke beheerders Claudio en Patricia, die uitstekend engels spreken.

Kortom een aanrader voor wie van rust, ruimte en natuur houdt! in de buurt van mooie steden zoals Perugia en Assissi.

Uitstekend appartement

Kees
7-8-2009

Uitstekend huisje vlakbij Perugia en Assisi. Ook Rome kan in anderhalf uur worden bereikt.

Het appartement (er zijn er 4 (piandeltevere.it)) verkeert in topconditie. Veel ruimte, stijlvol en zelfs met airco. Het zwembad is ideaal voor de kinderen en de vrouw van de beheerder verzorgt op verzoek een warme maaltijd. Iedereen mag uit de moestuin van de beheerder verse groente plukken.

gastvrijheid zoals het hoort. De beheerder spreekt ook uitstekend Engels en Portugees.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pian del Tevere in Torgiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pian del Tevere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.