Hotel Le Tre Vaselle

ItaliëUmbriëTorgiano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Tre Vaselle voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 7 reviews
+43/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Le Tre Vaselle

• 7Carla12-07-2014

Hooguit 4* hotel

Prachtige liggen en prima uitvalbasis om Perugia en Assisi te bezoeken. Echter geen 5* omdat het hotel ook verhuurd wordt voor bruiloften. Heb je de pech dan kun je geen gebruik maken van de faciliteiten zoals tuin en zwembad. De ontbijtruimte is krap, het personeel niet hartelijk. Cappuccino werd niet aangeboden tenzij we er zelf om vroegen. Liever wilde ze dat je zelf koffie tapte. Geen vers fruit, geen verse jus d'orange. Voor twee gekookte eieren moesten we 5 euro bij betalen! Jammer, voor ons geen tweede keer.

• 6Carla12-07-2014

Hooguit 4* hotel

Wij verbleven er vorig jaar in september 2 nachten. De ligging is prachtig. Na de eerste nacht bezochten wij Assisi zodat we na de tweede overnachting konden genieten van het zwembad en uitzicht. Groot was dan ook onze verbazing dat het hele buitengebeuren was afgezet vanaf 10.00 uur 's ochtends ivm bruiloft. Je kunt als gast dan geen gebruik maken van de faciliteiten. Ik vind dat echt niet kunnen! Tenslotte betaal je er wel voor. Het personeel was het er ook niet mee eens en loste het op door ons naar een agriturissimo te brengen. Ook met mooi uitzicht en met zwembad. Ter compensatie werd er later nog een lunch gebracht. Aan de inzet van het personeel ligt het dan ook zeker niet. Bij het ontbijt moet voor 2 gekookte eieren 5 euro worden bij betaald. Geen vers fruit of verse jus d'orange! De kamers waren prima. Toch zullen wij niet meer naar het hotel.

• 10rudiaps18-06-2012

Fantastisch hotel

Zeer rustige ligging op rijafstand van Sienna, Perugia, .... Ontvangst was volledig in orde. kamer zeer ruim, badkamer tip top. ontbijt ruim voldoende keuze en afwisseling. restaurant in hotel is topkwaliteit. zeer vriendelijk personeel./

• 9ivanlahousse08-08-2011

Zeer mooi en rustig gelegen

Le Tre Vaselle is een hotelcomplex in een onogelijk dorpje (Torgiano). Het complex bestaat uit een 4-tal gebouwen, allen verbonden met elkaar maar waar je rustig kan verdwalen. Er is een prachtige ligweide onder de olijfbomen met een groot openluchtzwembad. De kamers zijn eenvoudig maar ruim en verzorgd. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het complex (85) met een zeer mooi uitzicht. Het personeel, meertalig Italiaans/Engels, soms Frans of Duits en een Nederlandstalige medewerkster, is zeer professioneel en (kind-)vriendelijk. Kortom, wat je mag verwachten van een 5*-hotel. Het ontbijtbuffet is eerder eenvoudig en varieert niet, zelfs niet gedurende 10 dagen! Een ernstig minpunt! Het restaurant is dan weer top. Ook hier een vaste, niet variërende kaart maar dagelijks enkele suggesties. Zeer verfijnde Italiaanse keuken en klasse-bediening, prijzig maar de moeite waard. Wij vonden dit een uitstekend hotel voor een correcte prijs. Rustiek maar mooi en verzorgd. Een aanrader!

• 10Frans11-06-2008

Prachtig hotel met uitstekende ligging om Umbrië te verkennen, zeer goede service, en restaurant een echte aanrader.

• 10Frans10-06-2008

UItstekende ligging om Umbrië te verkennen, perfekte service en zeer goed restaurant

• 10Familie Busschaert21-08-2007

op alle gebied een fantastisch hotel. Uitstekende service, zeer ruime nette kamers, zeer leker eten voor een al bij al redelijk prijs en tenslotte uiterst kindvriendelijk; een aanrader!

Hotel Le Tre Vaselle info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met