Hotel Villa Luisa

ItaliëUmbriëTodi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Luisa voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Villa Luisa

• 6anja12-09-2010

Doorsnee hotel

Doorsnee hotel met mooi uitzicht vanaf het terras maar niet vanuit de kamers die aan de kant van de naastgelegen elektriciteitscentrale liggen. Kamers wel schoon maar niets bijzonders.Heeft aardige tuin met zwembad. Ligt aan de weg naar Todi maar niet op loopafstand van centrum.

• 8MisterBert12-08-2009

Heerlijk rustpunt nabij Florence

Dit hotel heeft een aangename klasse en wordt uitermate goed verzorgd en onderhouden. Wij waren veel te vroeg in de middag al aanwezig, maar daar maakte men geen probleem van. Heerlijk zwembad (wel een badmuts op!) en goede bedden. Het bij het hotel horende restaurant had een prettig, wat 'ouderwets' aandoende bediening (qua service dan) maar een verrassende keuken. Ook het ontbijt (op het grote buitenterras) was prima verzorgd. Al met al een aanrader voor diegene die in de buurt van Florence betaalbaar wil overnachten. Overigens heeft Todi zelf ook een mooi oud centrum, een bezoek waard.

Hotel Villa Luisa info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij