Vakantiehuis Poggio di Casanova

Vakantiehuis Poggio di Casanova

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Poggio di Casanova in het Nederlands

2006

Prachtig op een heuveltop gelegen vakantiehuis

BML
19-11-2006

Prachtig op een heuveltop gelegen vakantiehuis. Ruime kamers, luxueus ingericht, zwembad. Het ontbreekt je aan niets hier.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Poggio di Casanova

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Poggio di Casanova in Todi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Poggio di Casanova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.