Landhuis Agriturismo La Torriola

Landhuis Agriturismo La Torriola
9,6

4 tips over Landhuis Agriturismo La Torriola

Jan Vercammen, 18-8-2014
Todi is aangenaam stadje met veel goede eetgelegenheden.
mielo en kristi, 19-5-2014
Wij gaan zeker terug. Onze tip: proef, ruik en zie!
Robert Jan van Noort, 2-8-2013
De keuken van Umbrië is simpel, maar erg smaakvol. Wil je een keer luxe eten ga dan naar Il Ristorante Trippini. Verrassende gerechten (ijs van olijfolie) en een spectaculair uitzicht op het Lago di Corbara. Ga er rond kwart voor acht 's avonds heen, want dan zie je het landschap elke 5 minuten veranderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo La Torriola voor je op een rij gezet:

Tanja, 23-8-2012

Vraag bij Maurizio (de gastheer) om een heerlijk vers bereide pasta, om de mooie locaties in de omgeving, de heerlijkste restaurantjes en de plekken waar je lekkerste Italiaanse specialiteiten kun halen.

Het was helemaal top! Bedankt Maurizio