Landhuis Agriturismo La Torriola

Italië, Umbrië, Todi

9.3Fenomenaal

• 8.8Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo La Torriola voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info
Tonen op kaart

93 reviews over Landhuis Agriturismo La Torriola

• 2019
    9Jack12-10-2019

Prachtige centraal gelegen lokatie

Mooie locatie met een prachtig uitzicht op het oude Todi. Het appartement was ruim en keurig schoon. Maurizio is een uitstekend gastheer. Vriendelijk, behulpzaam en altijd bereid om advies te geven over culinaire specialiteiten uit de omgeving en mooie plekjes om te bezoeken. Kortom , La Torriola is een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Jan en Irmgard Van Hee09-07-2019

Echte aanrader in het prachtige Umbrië

Wij hadden het geluk om er gedurende 1 week helemaal alleen te zijn. We verbleven in appartement Il Papavero. Prachtig appartement met mega uitzicht op het 1ste verdiep. Toen Maurizio ons vroeg of er nog iets tekort was volgens ons, bespraken we samen dat een airco misschien voor een extra plus zou kunnen zorgen. Wij zaten daar met de hittegolf en de ventilator die Maurizio ons aanbood gaf natuurlijk niet voldoende afkoeling. Vanop ons terras krijg je een prachtige zonsopgang! Het is een ruim terras en het is erg fijn vertoeven in de schaduw! Je hebt er ook veel privacy om rustig een boekje ofzo te lezen. Maurizio is een geweldige eigenaar en erg begaan met alles. Discreet aanwezig en toch makkelijk bereikbaar voor hints en tips. Veel prachtige dorpjes binnen bereik op 3 kwartier à 1 uurtje! Het zwembad is waanzinnig groot en er zijn zeker voldoende stoelen aanwezig. Wat ons betreft? Boeken en genieten ... Wij hadden een geweldige vakantie op La Toriolla!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam Sips18-05-2019

Een prima locatie met een uitstekende gastheer.

Een mooie, rustige, goedverzorgde en kleinschalige locatie met prachtig uitzicht op Todi. Het is een uitstekende uitvalsbasis. Veel plaatsen in Umbrië zijn met een half uur tot drie kwartier aan te rijden. De locatie ligt tamelijk geïsoleerd op een heuvel waarbij het laatste stuk flink geklommen moet worden en stapvoets gereden moet worden. Eenmaal boven heb je een geweldig uitzicht op de omgeving. Gastheer Maurizio geeft je het gevoel echt welkom te zijn. Hij is beschikbaar wanneer nodig, geeft zonodig tips over de omgeving, maar respecteert gelijk ook je privacy op de locatie.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9Lieke22-08-2018

Heerlijk

Een rustige plek met fantastisch uitzicht op het oude gedeelte van Todi. Het appartement is netjes en schoon. De eigenaar is een hele aardige man en wil het je graag naar het zin maken. Bij aankomst ligt er een welkomstpakketje klaar met biologische producten uit eigen tuin. Zo nu en dan brengt hij nog groente mee en hij laat je van alles proeven (uiteraard zelf gemaakt). Weet je even niet wat je wil doen? Dan kun je hem altijd om tips vragen. Een heerlijke plek om te relaxen en bij te komen van het harde werken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Sofie en Koen03-08-2018

Heerlijke plek, excellente gastheer

Prachtige omgeving,leuke tips van sympathieke eigenaar Mooi uitzicht op Todi! Heerlijke wijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Patrick van Oorschot27-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De persoonlijke aandacht die de eigenaar geeft is werkelijk top. Bij aankomst ontvangst met producten uit eigen tuin. Kleinschalige locatie met grote tuin en mooi zwembad met een prachtig uitzicht op Todi en omgeving dat nooit verveeld. Verder geeft de eigenaar veel tips over wat er in de omgeving te zien en doen is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Sander Roubos14-10-2017

Heerlijke vacantie

La Toriola heeft een prachtige rustige ligging. De apartementen zijn ruim en comfortabel. Mauricio is een fantastische gastheer en doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken.

Enige verbeterpunt is dat de bank wat comfortabeler had mogen zijn en de verlichting binnen wat sfeervoller.

Maurizio, Titolare, 18-12-2017

Thank you, Sanders. You are right about both the things you mentioned. Regarding the light you know, in Italy we use to have bright lights, as we do not like that coming from outside (where the sun light is very bright) we feel in the darkness. I understand that this is noy the best thing to have an atmosphere, and accept your suggestion: the guests that will come the next year (and I hope you will be in that number) will find some warmer lights. Regarding the sofa, being it a sofa bed, its comfort is a compromise between a good sitting and a soft sleeping. Grazie

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Pieter en Jolanda10-09-2017

Wederom fantastisch

Voor de 3e keer terug naar La Torriola, het voelde als thuiskomen. Dit is echt een mooie plek om tot rust te komen en van al het moois in Umbrie te genieten. Wij hebben al veel gezien in Italië, maar deze plek heeft voor ons alles. Een mooi uitzicht tussen de olijfbomen, een ruim en schoon appartement, een terras in de schaduw van de bomen en een heerlijk zwembad. Maurizio is een perfecte gastheer, op de achtergrond aanwezig en altijd behulpzaam en attent. Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Marcel Sas05-08-2017

Fantastische plek

La Torriola is een mooi kleinschalig goed onderhouden Aggriturismo. Mooie uitvalbasis om Umbrië te ontdekken. De eigenaar Maurizio spreekt goed Engels en is zeer vriendelijk. Goede restaurants en Supermarkt op 10 minuten afstand. De weg naar La Torriola is dit jaar geasfalteerd, dus de bereikbaarheid is nu erg goed.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Joke en Hans20-05-2017

meer plussen dan minnen

De zeer attente eigenaar probeert het je echt naar de zin te maken. Het kleine complex ligt op een zeer rustige plek en is toch binnen 10 minuten te bereiken vanaf de snelweg. Bij aankomst is het perfect schoongemaakt en indien gewenst zorgt de eigenaar voor een acceptabel bedragje de eerste avondmaaltijd voor je. In de loop van de week een aantal leuke gestes mogen ontvangen. De omgeving is uitermate geschikt voor wandelen, mountainbiken en voor liefhebbers van historische stadjes en kunst.

Kleine nadelen zijn er ook: In de gezamenlijke zitkamer is het koud bij lage buitentemperatuur en in de woonkamer van het eigen appartement staan geen lekkere stoelen. Je kunt er goed koken, maar er zijn niet echt veel pannen. Een waterkoker zou ook welkom zijn.

Maurizio, Titolare, 23-05-2017

8 is a very good rating and I am thankful for it. However, regarding the little complains of Joke and Hans, I would like to clarify that: -the night of their arrival the temperature went down, and the following morning I turned the heathet on. Every day I asked if everything was ok, and had non complains nor requests about the communal room, so I didn't guess they would like to have it heated. -The apartment for two people being small, I do not overload it with tools or pottery which are not essential for everybody (american coffee maker, kettle, toaster, additional pans, etc.), and provide them under request. Also in this case, every day I asked if everything was ok but had no complain/request. I understand that the guests were very polite and discreete, but when I see a smile and hear a "everything is fine" it is very hard to guess if something can be done better. But I promise I'll consider this in the future. -regarding the seats, they are quite right: the small space doesn't allow a sofa, and this is why there is a communal lounge.

Gereisd met partner in mei 2017

4 tips over Landhuis Agriturismo La Torriola

• mielo en kristi, 19-05-2014

Wij gaan zeker terug. Onze tip: proef, ruik en zie!

• Robert Jan van Noort, 02-08-2013

De keuken van Umbrië is simpel, maar erg smaakvol. Wil je een keer luxe eten ga dan naar Il Ristorante Trippini. Verrassende gerechten (ijs van olijfolie) en een spectaculair uitzicht op het Lago di Corbara. Ga er rond kwart voor acht 's avonds heen, want dan zie je het landschap elke 5 minuten veranderen.

• Tanja, 23-08-2012

Vraag bij Maurizio (de gastheer) om een heerlijk vers bereide pasta, om de mooie locaties in de omgeving, de heerlijkste restaurantjes en de plekken waar je lekkerste Italiaanse specialiteiten kun halen. Het was helemaal top! Bedankt Maurizio

2 vragen over Landhuis Agriturismo La Torriola

Laurien

Wij zijn opzoek naar een leuke accommodatie voor zo'n +/- 20 personen. Is dat hier ook mogelijk? Ik zag zo snel staan van meerdere appartementen waarvan sommige 2persoons. Vandaar mijn vraag.

• sepoenie, 10-12-2015

Priveterras?

Hebben de appartementen van La Torriola een prive terras met tuinmeubilair, zodat je buiten kunt eten met voldoende privacy?

Landhuis Agriturismo La Torriola info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Party service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats