ItaliëUmbriëTodiLandhuizen TodiLandhuis Agriturismo La Torriola

Landhuis Agriturismo La Torriola

ItaliëUmbriëTodi

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuis Agriturismo La Torriola voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 94 reviews
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 94 reviews
  • 9.9Ruimte

Landhuis info

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

94 Reviews over Agriturismo La Torriola

• 10Michel en Astrid Middeldorp09-08-2021

Fantastisch!!! Rustig, schitterende omgeving

Geweldig verblijf, heerlijk weg van de massa! Waren hier eind juni. Alles aanwezig en er stond zelfs wat op de keukentafel voor ons nl een doosje verse eieren, een fles rode wijn, olijfolie, jam en honing! Allemaal uit de regio😋 Op de 1e dag al pech met de huurauto maar gelukkig heeft Maurizio alles gelijk kunnen regelen in rap italiaans 😊 de hele vakantie konden we van alles vragen inzake bezienswaardigheden en naast onze eigen “list to do” hebben we ook de aanraders van Maurizio opgevolgd! Wat een fantastische dagen hebben we daar doorgebracht. Nogmaals hartelijk dank voor alles en we vertrokken met een brok in onze keel. Ciao 😘

• 9Jack12-10-2019

Prachtige centraal gelegen lokatie

Mooie locatie met een prachtig uitzicht op het oude Todi. Het appartement was ruim en keurig schoon. Maurizio is een uitstekend gastheer. Vriendelijk, behulpzaam en altijd bereid om advies te geven over culinaire specialiteiten uit de omgeving en mooie plekjes om te bezoeken. Kortom , La Torriola is een echte aanrader!

• 9Jolanda Spies07-08-2019

Great agriturismo with swimming pool

Very clean and nice houses in a quiet place. The swimming pool is great. The owner is very kind and helpful.

• 10Jan en Irmgard Van Hee09-07-2019

Echte aanrader in het prachtige Umbrië

Wij hadden het geluk om er gedurende 1 week helemaal alleen te zijn. We verbleven in appartement Il Papavero. Prachtig appartement met mega uitzicht op het 1ste verdiep. Toen Maurizio ons vroeg of er nog iets tekort was volgens ons, bespraken we samen dat een airco misschien voor een extra plus zou kunnen zorgen. Wij zaten daar met de hittegolf en de ventilator die Maurizio ons aanbood gaf natuurlijk niet voldoende afkoeling. Vanop ons terras krijg je een prachtige zonsopgang! Het is een ruim terras en het is erg fijn vertoeven in de schaduw! Je hebt er ook veel privacy om rustig een boekje ofzo te lezen. Maurizio is een geweldige eigenaar en erg begaan met alles. Discreet aanwezig en toch makkelijk bereikbaar voor hints en tips. Veel prachtige dorpjes binnen bereik op 3 kwartier à 1 uurtje! Het zwembad is waanzinnig groot en er zijn zeker voldoende stoelen aanwezig. Wat ons betreft? Boeken en genieten ... Wij hadden een geweldige vakantie op La Toriolla!

• 9Fam Sips18-05-2019

Een prima locatie met een uitstekende gastheer.

Een mooie, rustige, goedverzorgde en kleinschalige locatie met prachtig uitzicht op Todi. Het is een uitstekende uitvalsbasis. Veel plaatsen in Umbrië zijn met een half uur tot drie kwartier aan te rijden. De locatie ligt tamelijk geïsoleerd op een heuvel waarbij het laatste stuk flink geklommen moet worden en stapvoets gereden moet worden. Eenmaal boven heb je een geweldig uitzicht op de omgeving. Gastheer Maurizio geeft je het gevoel echt welkom te zijn. Hij is beschikbaar wanneer nodig, geeft zonodig tips over de omgeving, maar respecteert gelijk ook je privacy op de locatie.

• 10Peter und Chieko19-11-2018

Wunderschöne Lage, aufmerksamer Gastgeber

Die ruhigen Ferienwohnungen liegen inmitten von Oliven- und Wallnussbäumen mit einem herrlichen Blick auf das Tal des Tiber und die gegenüberliegende Stadt Todi. Die Wohnungen sind sauber und mit allem ausgestattet, was einen Urlaub angenehm macht. Der sehr schöne Swimmingpool wir täglich gereinigt und man kann hier die Ruhe genießen. Maurizio, der Besitzer kümmert sich liebevoll um seine Gäste und gibt Tipps zum Besuch von Sehenswürdigkeiten und Restaurants in Todi und in ganz Umbrien. Wir waren schon einige Male hier und kommen immer gerne wieder.

• 9Lieke22-08-2018

Heerlijk

Een rustige plek met fantastisch uitzicht op het oude gedeelte van Todi. Het appartement is netjes en schoon. De eigenaar is een hele aardige man en wil het je graag naar het zin maken. Bij aankomst ligt er een welkomstpakketje klaar met biologische producten uit eigen tuin. Zo nu en dan brengt hij nog groente mee en hij laat je van alles proeven (uiteraard zelf gemaakt). Weet je even niet wat je wil doen? Dan kun je hem altijd om tips vragen. Een heerlijke plek om te relaxen en bij te komen van het harde werken.

• 9Sofie en Koen03-08-2018

Heerlijke plek, excellente gastheer

Prachtige omgeving,leuke tips van sympathieke eigenaar Mooi uitzicht op Todi! Heerlijke wijn.

• 9Patrick van Oorschot27-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De persoonlijke aandacht die de eigenaar geeft is werkelijk top. Bij aankomst ontvangst met producten uit eigen tuin. Kleinschalige locatie met grote tuin en mooi zwembad met een prachtig uitzicht op Todi en omgeving dat nooit verveeld. Verder geeft de eigenaar veel tips over wat er in de omgeving te zien en doen is.

• 9Sander Roubos14-10-2017

Heerlijke vacantie

La Toriola heeft een prachtige rustige ligging. De apartementen zijn ruim en comfortabel. Mauricio is een fantastische gastheer en doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken.

Enige verbeterpunt is dat de bank wat comfortabeler had mogen zijn en de verlichting binnen wat sfeervoller.

Maurizio, Titolare, 18-12-2017

Thank you, Sanders. You are right about both the things you mentioned. Regarding the light you know, in Italy we use to have bright lights, as we do not like that coming from outside (where the sun light is very bright) we feel in the darkness. I understand that this is noy the best thing to have an atmosphere, and accept your suggestion: the guests that will come the next year (and I hope you will be in that number) will find some warmer lights. Regarding the sofa, being it a sofa bed, its comfort is a compromise between a good sitting and a soft sleeping. Grazie

Landhuis Agriturismo La Torriola info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij