Hotel Acqua Ghiaccia Country House

HotelWeer vandaag26°19°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Acqua Ghiaccia Country House voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Acqua Ghiaccia Country House in het Nederlands

Goed hotel zonder meer

Dirk Viaene
21-2-2010

We brachten in dit hotel enkele leuke dagen door omdat het van daaruit een uitstekende uitvalsbasis is om de hele regio te gaan verkennen (Todi, Orvieto, Bolsena...). Het is er zéér rustig doordat het erg afgelegen ligt, maar daardoor is het ook wat moeilijk om vinden. De kamers zijn netjes en smaakvol ingericht, we beschikten over een terras en de uitbaters waren vriendelijk en behulpzaam. Het eten vonden we wat minder, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen.

Prachtige accomodatie temidden van umbrische natuurpracht. Zeer toffe, hedendaagse inrichting (voor wie houdt van strakkere moderne stijl), ook kamers (allen met privé terras) zijn gezellig, niet uitzonderlijk groot maar hoeft zeker niet temidden van zo'n overweldigende natuur! Zwembad (dat zeer groot is en zonder chloor) en uitzicht ook magnifiek. Diner in schitterend kader en zeer lekker (met regionale producten en allemaal zeer vers). Wijnen ook zeer goed! Ontbijt ook in orde, zeker naar Italiaanse normen. Auto wel strikt noodzakelijk, maar is ook zo aangegeven (best gps mee te nemen). Geen altijd roaming (wat pluspunt kan zijn), maar wel overal wifi. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars, die in tegenstelling tot sommige berichten op deze site, steeds bereikbaar waren. Zeker aanrader voor mensen die op zoek zijn naar kwaliteit, natuur en rust en die Italiaanse dolce vita weten te appreciëren. Er is ook welness, maar daarvan hebben we geen gebruik gemaakt. Ziet er wel mooi uit.

Rustgevend....

Fam. Hermans-Agresti
1-8-2009

Het hotel was net zoals we het ons voorgesteld hadden: gelegen in een mooie omgeving, tof ingericht en heel verzorgd.We waren wel verrast door de ligging nl. héél ver weg van de bewoonde wereld (zelfs geen gsm bereik). Dit was voor ons eigenlijk het enige mindere punt dat het als uitvalsbasis nogal moeilijk lag.

De gastvrouw- en heer waren bijzonder vriendelijk en gastvrij. Het avondeten was lekker, een eerlijke keuken met verse streekproducten bereid. Op de wijnkaart staan één voor één lekkere wijnen. Het ontbijt mocht zeker gevarieerder. De kamers waren zeer verzorgd, niet zo heel groot. Voor ons was dit een geslaagde vakantie in een uniek kader.

een veredelde bed&breackfast,

Fam. Vanholzaets
20-7-2009

Hoewel we op voorhand wisten dat het afgelegen lag, was de werkelijkheid toch nog extremer.

Kamers zijn klein en onpraktisch (zeker de badkamer).

Ontbijt is wel erg minimalistisch opgevat.

Indien je 4 sterren ambieert ,moet je ook deze service aanbieden (en dan spreken we niet over de aan-of afwezigheid van een 'spa'.

modern hotel in mooi landschap in omgeving van Todi, mooi stadje!

wagen noodzakelijk, ruime kamers, onderhoud middelmatig!

receptie enkel bemand tussen 9 en 15u, buiten deze uren ontvangst door dame die dan ook moet koken en opdienen! geen manager of eigenaar gezien

ontbijt zeer sober! avondmaal matig, vriendelijke kokkin!

2008

Geweldig

ML
15-7-2008

Prachtig gelegen op rustige locatie. Uitstekende uitvalsbasis voor dagtrips in Umbrie. Zeer vriendelijke eigenaren. Zullen zeker nog eens terug keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acqua Ghiaccia Country House in Todi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acqua Ghiaccia Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acqua Ghiaccia Country House scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.