Hotel Azienda Montali

4 reviews over Hotel Azienda Montali in het Nederlands

slechte ervaring

Debora Cessford
13-7-2010

Wij hadden als drie zussen kooklessen besteld, toen bij aankomst bleek dat deze niet door konden gaan, omdat het hotel volgeboekt was en een chef twee weken daarvoor zijn been had gebroken. De eigenaar had ons gemakkelijk van te voren kunnen waarschuwen, dan hadden we onze trip uitgesteld. Zeer teleurgesteld over zijn houding. Het eten was heerlijk, de locatie prachtig, weliswaar afgelegen. De kamer was OK, niet echt bijzonder, maar wel erg warm, we moesten om een ventilator vragen. Het raam kon niet open 's nachts vanwege de vliegen.

zou elk jaar naar Montali willen gaan

J. van der Wal
6-6-2010

Wat een verrassend heerlijke plek met verrukkelijk eten! Gastvrijheid heel goed, plek heeft een heerlijke omgeving om te wandelen en om allerlei steden/stadjes in de omgeving te bezoeken. Voor ons was het een bijzondere ervaring.

Paradijs tussen de olijfbomen bovenop een berg.

Bert & Esther
14-9-2009

Een bijzondere locatie waar je heerlijk tot rust kunt komen, een prachtig zwembad, mooie natuur en bovenal een buitengewoon goede (vegetarische) keuken. Malu & Alberto doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Zij slagen daar keer op keer in, kortom een absolute aanrader! (ook voor de niet vegetariers zoals wij)

2007

Totale rust in een prachtige omgeving

Helma ter Steege-Hoogland
18-7-2007

Totale rust in een prachtige omgeving.7 km onverharde weg voordat je er bent.Kleinschalig.En een geweldige vegetarische keuken!Nog nooit zoiets ervaren op dit gebied.Niet geschikt voor kleine kinderen vind ik.Alberto & Malu zijn een geweldige gastheer en gastvrouw.

We hebben een aantal aanbieders voor Azienda Montali voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azienda Montali in Tavernelle di Panicale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azienda Montali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.