Hotel Azienda Montali

ItaliëUmbriëTavernelle di Panicale

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Azienda Montali voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 4 reviews

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Azienda Montali

• 7Debora Cessford13-07-2010

slechte ervaring

Wij hadden als drie zussen kooklessen besteld, toen bij aankomst bleek dat deze niet door konden gaan, omdat het hotel volgeboekt was en een chef twee weken daarvoor zijn been had gebroken. De eigenaar had ons gemakkelijk van te voren kunnen waarschuwen, dan hadden we onze trip uitgesteld. Zeer teleurgesteld over zijn houding. Het eten was heerlijk, de locatie prachtig, weliswaar afgelegen. De kamer was OK, niet echt bijzonder, maar wel erg warm, we moesten om een ventilator vragen. Het raam kon niet open 's nachts vanwege de vliegen.

• 10J. van der Wal06-06-2010

zou elk jaar naar Montali willen gaan

Wat een verrassend heerlijke plek met verrukkelijk eten! Gastvrijheid heel goed, plek heeft een heerlijke omgeving om te wandelen en om allerlei steden/stadjes in de omgeving te bezoeken. Voor ons was het een bijzondere ervaring.

• 9Bert & Esther14-09-2009

Paradijs tussen de olijfbomen bovenop een berg.

Een bijzondere locatie waar je heerlijk tot rust kunt komen, een prachtig zwembad, mooie natuur en bovenal een buitengewoon goede (vegetarische) keuken. Malu & Alberto doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Zij slagen daar keer op keer in, kortom een absolute aanrader! (ook voor de niet vegetariers zoals wij)

• 9Helma ter Steege-Hoogland18-07-2007

Totale rust in een prachtige omgeving.7 km onverharde weg voordat je er bent.Kleinschalig.En een geweldige vegetarische keuken!Nog nooit zoiets ervaren op dit gebied.Niet geschikt voor kleine kinderen vind ik.Alberto & Malu zijn een geweldige gastheer en gastvrouw.

Hotel Azienda Montali info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar