Vakantiehuis Platano

VakantiehuisWeer vandaag29°16°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Platano voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Platano in het Nederlands

Slecht huis

Jan willems
3-8-2016

De ligging van het huis is goed,heerlijk rustig,en toch maar circa 5 km van stroncone wat een leuk stadje is waar je prima een hapje kunt eten.

Maar....het huis is gewoon slecht,een douche die het nauwelijks doet,overal viezigheid in de vorm van stof,spinnewebben,muizekeutels en rotzooi,kortom gewoon een smerig huis !!

Ook het riool werkt slecht regelmatig overstromende wc's en een douchebak die in no time overloopt omdat het water niet weg wil.

Ook het zwembad is te koud,wordt niet verwarmd,water is hooguit 20 graden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Platano in Stroncone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Platano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Platano scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.