Hotel Clitunno Spoleto

ItaliëUmbriëSpoleto

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Clitunno Spoleto voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Clitunno Spoleto

• 5Alphonse26-05-2013

"Exclusive" kamers en reisorganisatie vergeet het!

Een begeleide reis ingericht door reisorganisatie (België) etaleerde met veel poeha:"We verblijven in het charmehotel CLITUNNO in Spoleto, Umbrië, Italië, in Exclusieve kamers" ! . Wij kwamen terecht op een zolderkamer van 2 op 3 meter, met beige gestoffeerde muren, gescheurde en versleten blauwe tapisplein en meubeltjes van de vlooienmarkt ! Na 2 dagen en een 'degelijke conversatie' met de directie werd ons een betere kamer aangeboden. Mijdt hotel Clitunno, mijdt reisorganisatie met hun "kwaliteits' keuzes ! Wij betaalden wel 140,00 euro per nacht en kregen een kamer van 70,00 euro per nacht ! Een schande ! Reisorganisatie zou hierop MOETEN toezien dat dit niet kan gebeuren !

• 6Nora24-05-2012

Goede ligging om Spoleto te verkennen

Ontvangst in Hotel Clitunno was een ramp, zeer chaotisch er was niets georganiseerd. Hotel is oud en de kamers zijn aan vernieuwing toe. Onze bagage zelf naar de kamers doen, trap op trap af, dat viel niet mee. Het ontbijt zeer pover, echt op zijn Italiaans, Nescafé die lauw was, kleine drooge sneedjes brood, weinig toespijs, wel véél zoet gebak. Geen eitjes. Het avondeten viel dan wel mee, de huiswijn was goed en niet te duur. Een glas prosecco 3€.

• 7Christel06-09-2008

een sfeervol hotel

Een sfeervol hotel meteen wirwar van gangen.Maar een erg mooie kamer en prima ontbijt.Parkeren kan op eigen kosten in een parkeergarage op loopafstand. Ligt aan een klein plein, waar veel auto's doorrijden.Niet echt rustig, maar wel vlakbij het gezellige centrum.Helaas geen zwembad en balkon, dat zou het hotel helemaal compleet maken

• 8Paul & Annelies van der Velden27-07-2008

Prima hotel met een goed restaurant!

Goed hotel in een mooi oud stadje. Hotel gelegen aan een rustig plein. Mooie winkelstraten. Parkeren kan het best in de nieuwe parkeergarage (vlakbij aan de rand van de stad, 3 euro/dag via het hotel). Prima restaurant tegen een redelijke prijs. Ontbijt goed verzorgd.

• 8JJW20-10-2007

Een prima locatie voor bezoek van het stadje Spoleto. Het hotel ligt aan een kleine piazza, vlak bij het centrum, met zeer beperkte parkeergelegenheid. In overleg met het hotelmanagement wordt er echter parkeerruimte vrijgemaakt (speciale vergunning van het hotel). Dit is lastig. Het rangeren met auto's gaat danook de hele dag en avond door. Maar het moet gezegd, het wordt met italiaanse charme opgelost. Het hotel is een ouder gebouw met nogal kleine kamers, maar met een uitstekend restaurant! Prima plek voor enkele dagen (maar niet langer).

• 6H.C. Nagtegaal04-09-2006

Alleen de ligging is geweldig, de overige voorzieningen niet. V.w.b. het eten alleen ontbijt gebruikt. Beneden peil, dus hebben ons maar niet gewaagd aan het dinner.

Hotel Clitunno Spoleto info

Building information