Reviews over Sellano

Basis appartement met schitterend uitzicht!

Nieneke ,
    16-8-2011

Appartement met basisinrichting. Alles is wel aanwezig. Niet alles was even goed schoongemaakt bij aankomst, we hebben zelf nog even de koelkast schoongemaakt. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Verder prima. Zwembad ligt op 50 meter lopen (zeer stijl naar beneden). Zelf schoonhouden van vliegjes en het is ijzig koud. Sommige ligbedden zijn aan vervanging toe. Eigenaar is vriendelijk. We mochten bij aankomst mee barbecueën. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitzicht is mooi. Stuk rijden naar bewoonde wereld, maar dit heeft z'n charme. Door hoogte is het 's avonds/ 's nachts koel! Neem vooral wat warms mee.